۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۷۵۴۶۹
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان:

نترسيدن از آمريکا را بايد از شهدا آموخت

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان با بيان اينکه آرامش، امنيت، عزت، رشد و تعالي ايران اسلامي از برکات خون شهدا است، گفت: نترسيدن از آمريکا را بايد از شهدا آموخت.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني شامگاه يکشنبه در مراسم بزرگداشت ابوي شهيد سعيد عبدلي علوي در جوار مضجع مطهر حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دارالسياده علوي کاشان، با اشاره به اينکه کسب معرف و شناخت خدا از اهداف خلقت انسان است، گفت: شناخت خداسبب نورانيت انسان و عدم ترس از قدرتها مي شود.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در دوران رياست جمهوري خود با جرأت تمام و بدون ترس در مقابل کشورهاي مختلف جهان در مقر سازمان ملل صحبت مي کرد و با تشويق حضار مواجه مي شد.

حجت الاسلام حسيني با بيان اينکه شهدا هشت سال در مقابل دشمنان ايران اسلامي جنگيدند و به خود ترس راه ندادند، گفت: نترسيدن از آمريکا را بايد از شهدا آموخت.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان با تأکيد بر اينکه از نهي منکر کردن در جامعه نبايد ترسي به خود راه داد، ابراز کرد: تعداد زندانيان دارالمؤمنين کاشان خجالت آور است.

وي با اشاره به اينکه عدم ارائه آمار دقيق طلاق از سوي مسؤولان، به دليل فجيع بودن اين آمار در يک کشور اسلامي و شيعي است، گفت: زماني که خدا مد نظر نباشد، دعوا، اختلاف، بدچشمي، هوس راني، ماهواره و فيلم مبتذل و بداخلاقي به ميان مي آيد.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينکه کساني که خدا را فراموش کردند، خداهم آنها را به حال خودشان واگذار مي کند و آن زمان بدبختي انسان است، بیان کرد: زندگي گوارا در گرو به ياد خدا بودن در همه لحظات و به دنبال رضايت او بودن است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان با بيان اينکه انسان مؤمن رضاي خدا را به رضاي مخلوق ترجيح مي دهد، گفت: انسان بايد همواره نعمات خداوند متعال را در ذهن تداعي کند.

وي با تأکيد بر اينکه حقوق خدا را بايد ادا کرد، افزود: زکات، روزه و خمس از حقوق خدا است که بايد به آنها توجه کرد تا زندگي انسان گوارا شود.

حجت الاسلام حسيني با بيان اينکه پدر شهيد بودن توفيق والايي است، گفت: شهيد يعني شاهد، شفاعت کننده و کسي که پيامبران در روز قيامت از مرکب شان به احترام آنها پياده مي شوند و داراي بالاترين مقام در قيامت هستند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان کاشان با بيان اينکه آرامش، امنيت، عزت، رشد و تعالي ايران اسلامي از برکات خون شهدا است، بیان کرد: شهدا بدون ترس مي جنگيدند و جهاد مي کردند./202/1307/ب1

ارسال نظرات