۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۵۳۵۵
امام جمعه موقت اهواز:

تلاش های خالصانه و جهادی موکب داران الگوی جامعه باشد

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ارتقای خدمات صورت گرفته در اربعین حسینی، الگوبرداری از تلاش های خالصانه و جهادی موکب داران را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان امروز در آیین تجلیل از مدیران مواکب خدمت رسان به زائران حسینی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت با اشاره به این که روح اربعین معرفت و اراده است، گفت: امام حسین(ع) برای چنین معرفتی به شهادت رسید و همه ما در مجموعه عملیات اربعین باید تلاش کنیم تا خود و زائران به معرفت بالاتر و بیشتری دست یابیم.

امام جمعه موقت اهواز از دنیا گذشتن را پیام دیگر اربعین حسینی برشمرد و افزود: اربعین یک حرکت فرهنگی، بصیرتی و معرفتی که همه خدمات باید به چنین معرفتی ختم شود و افزون بر آن اخلاص، همدلی، صفا و صمیمیت در فضای اربعین تقویت یابد تا الگویی برای استان و کشور شویم.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان به ضرورت رعایت اخلاص در خدمت به اهل بیت(ع) اشاره و اظهار داشت: تلاش‌ های جهادی و خالصانه مواکب و مسؤولان الگو قرار گیرد و چنین روحیه جهادی را در همه خدمات ارائه شده به جامعه داشته باشیم.

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین در استان بر ضرورت تقویت اخلاص در خدمت رسانی به زوار حسینی تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی توان و خدمات ارزشمند خود را انجام دهند اما نیازی در برپایی مواکب و معرفی خود از سوی آنها احساس نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که دستگاه های اجرایی توان خود را برای خدمتگزاری خرج کنند، گفت: دستگاه های اجرایی و دولتی برای آماده سازی زیرساخت ها فعالیت کنند و مواکب از سوی مردم اداره شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت ‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه ارتقای مناسبی یافته اند، افزود: امسال در زمینه امنیت، رفاه، زیرساخت ها و خدمات زائران در بخش‌های گوناگون ارتقا یافتیم که سبب حضور پرشور و بیشتر زوار در دو مرز شد.

امام جمعه موقت اهواز کمک به ساماندهی در مسأله اربعین حسینی را خواستار شد و عنوان کرد: زائرانی که قصد اعزام به عتبات را دارند در چارچوب تعریف شده اعزام شوند تا شاهد حوادث تلخی همچون حادثه حله نباشیم.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ابراز داشت: هر دستگاه اجرایی خود را نقد کند و تذکرات مشفقانه و دلسوزانه به یکدیگر بگوییم تا نقاط ضعف برطرف و شاهد ارتقای بیشتری باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان سلام و تشکر آیت‌ الله موسوی‌ جزایری از مواکب و دست‌اندرکاران اربعین حسینی را ابلاغ کرد./202/9456/ب1

ارسال نظرات