۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۳۴۹

اکران فیلم های جشنواره عمار در مسجد امام موسی کاظم پردیسان

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به آخرین فعالیت های صورت گرفته در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان گفت: یکی از برنامه های جدید برنامه مناجات و دعا و نیایش در شب های جمعه است که این مراسم از ساعت 12 شب آغاز می شود و تا صبح ادامه دارد.
حجت الاسلام فاطمی نیا

حجت الاسلام سیدرضا فاطمی نیا در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آخرین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این مسجد اظهار داشت: یکی از اصلی ترین فعالیت های ما، برنامه مباحثه، نشست صمیمی وحلقه های صالحین با اهالی و جوانان پردیسانی است که هرهفته در مسجدجامع حضرت امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار می شود.

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم ادامه داد: همچنین برنامه های گفت‌وگو،مشاوره، تصحیح قرائت نماز، آموزش قرآن، بحث های عقیدتی، تقویت و مرور درس های حوزوی و بحث آزاد از دیگر برنامه های فرهنگی، پژوهشی و تبلیغی ما است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب از برگزاری برنامه های بصیرتی نیز در این مسجد خبر داد و یادآور شد: در آخرین برنامه ای که در این مسجد داشتیم از حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی عضو هیأت علمی و مسؤول تربیت مربی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) استفاده کردیم که البته این برنامه بصیرتی در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم و طلاب از این برنامه ها، عنوان داشت: یکی از برنامه هایی که به تازگی در مسجد راه اندازی کرده ایم، برنامه مناجات و دعا و نیایش در شب های جمعه است که این مراسم از ساعت 12 شب آغاز می شود و تا قرائت دعای ندبه و صرف صبحانه ادامه دارد؛ نخستین برنامه ما دو هفته پیش برگزار شد و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام فاطمی نیا افزود: با توجه به این برنامه، درب مسجدجامع امام موسی کاظم(ع) پردیسان شب های جمعه تا صبح باز است و حدود ۱۵۰نفر از جوانان این شب را با برنامه های متنوع و گفت‌وگوهای صمیمانه و بحث های قرآنی و معارفی و مشاوره های مذهبی و دینی و تشکیل حلقه های صالحین و معرفتی پشت سر می گذارند.

وی با بیان اینکه مدریت حلقه های صالحین با طلاب و فضلای حوزه علمیه است، خاطرنشان کرد: در بخش دیگری ازبرنامه ها خلوت گزینی و تفکر در رفتار وپرداختن به دعا و مناجات و نماز قرار دارد و همچنین مطالعه کتاب های دینی و درسی، مشاوره های اخلاقی و تربیتی و تصحیح نماز و قرائت حمد و سوره از دیگر برنامه هایی است که در این شب اجرا می شود.

استاد حوزه علمیه از اکران فیلم های عمار در مسجدامام موسی کاظم(ع) به عنوان یکی دیگر از برنامه های فرهنگی این مسجد خبر داد و با اشاره به  برنامه پیاده روی خانوادگی عطرحضور ویژه منتظران ظهور در هر ماه عنوان کرد: دومین همایش پیاده روی خانوادگی عطر حضور روز جمعه ۲۴دی از مسجد امام موسی کاظم(ع) تا جمکران برگزار شد و این برنامه هر ماه ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور عموم مردم دراین برنامه ها آزاد است و علاقمندانی که از نقاط مختلف پردیسان قصد آمدن به این مسجد را دارند یادآور می شود که مسجد جامع امام کاظم(ع) در فلکه شهرداری، انتهای بلوارابوطالب، کوچه شهیدسلیمی واقع شده است./1330/302/ب3

ارسال نظرات