۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۳۳۴
با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز؛

نخستین سالگرد روحانی شهید مدافع حرم در اهواز برگزار می شود

نخستین سالگرد روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، در این شهرستان برگزار می شود.
روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین سالگرد روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، 7 بهمن ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

براساس این گزارش، روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مطفی خلیلی بلوطکی از طلاب خوزستانی بود که طی عملیات مستشاری در سوریه از سوی تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست؛ وی در تاریخ 13 بهمن ماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به عنوان سخنران و محمد نصراللهی به عنوان مداح اهل بیت(ع) در نخستین سالگرد روحانی شهید مدافع حرم حضور خواهند داشت.

در ادامه گزارش، نخستین سالگرد روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی در تاریخ 7 بهمن ماه سال جاری در دو نوبت نخست در گلزار شهدا، قطعه شهدای مدافع حرم از ساعت 9 تا 1:30 و سپس در مسجد قبا به نشانی شهرک ملی حفاری، خیابان 5 از ساعت 11 تا 14 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در بخشی از وصیت نامه شهید حجت الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی آمده است که «این فکر را نکنید که ما در راهی که قدم برداشتیم راهی کم ارزش است بلکه رفتن ما برای این جهاد دفاع از حریم ولات و اهل بیت و مظلومیت شیعه و در کل مظلومیت مردم سوریه بوده است...»./204/9453/ب1

ارسال نظرات