۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۷۵۲۱۸
با حضور علما و اساتید فلسفه؛

مرکز تخصصی «فلسفه اسلامی اسراء» افتتاح شد

آیین افتتاح مرکز تخصصی «فلسفه اسلامی اسراء» تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی، با حضور علما، اساتید، مدیران و جمعی از طلاب و دانش پژوهان علم فلسفه در ساختمان این مرکز در قم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاح مرکز تخصصی حوزوی فلسفه اسلامی اسراء با حضور علما، اساتید، مؤسس و مدیران این مرکز تخصصی و جمعی از طلاب و دانش پژوهان فلسفه اسلامی در ساختمان این مرکز برگزار شد.

حجج اسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، یزدان پناه و ابراهیمی در این همایش به ایراد سخن پرداختند.

براساس این گزارش مرکز تخصصی حوزوی فلسفه اسلامی اسراء بیش از 4 سال سابقه فعالیت داشته و تحت اشرافیت حضرت آیت الله جوادی آملی است.

این مرکز تخصصی فلسفی آثار ارزشمندی از جمله تفسیر قرآن کریم و تولیداتی در زمینه علم فلسفه داشته که به چاپ رسیده و منتشر شده است.

مرکز تخصصی حوزوی فلسفه اسلامی اسراء با بهره گیری از اساتید برجسته در زمینه فلسفه و کلام سعی دارد تا دانش پژوهانی را آموزش دهد و بتواند در زمینه فلسفه به تولید علم بپردازد.

حجج اسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی، ابراهیمی و روح اللهی به ترتیب، مؤسس، مدیر و قائم مقام مرکز تخصصی حوزوی فلسفه اسلامی اسراء هستند.

گفتنی است که حجج اسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، یزدان پناه، پارسانیا و امینی نژاد اعضای شورای مدیریت این مرکز تخصصی معرفی شده اند.

گفتنی است، مرکز تخصصی حوزوی فلسفه اسلامی اسراء پس از 5 دوره فعالیت مستمر امروز با حضور علما، اساتید، مدیران و جمعی از طلاب و دانش پژوهان علم فلسفه در ساختمان این مرکز برگزار شد./840/پ202/ج1

ارسال نظرات