۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۲۰۰
آصفری در گفت و گو با رسا:

ترامپ هیچ گاه راه اوباما را کنار نخواهد گذاشت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ترامپ هیچ گزینه ای جز ادامه راه اوباما در پیش ندارد و شعارهایی که در یک سال گذشته مبنی بر تغییر سیاست آمریکا در ارتباط با سوریه داشت صرفا جنبه تبلیغاتی داشته است.
آصفری

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری نشست آستانه درباره بحران سوریه، اظهار کرد: ما همیشه شاهد هستیم بعد از پیروزی های جبهه مقاومت، اجلاس هایی با عناوین مختلف برگزار می شود و هدف عمده این اجلاس ها مانع تراشی  بر سر راه مقاومت است.

وی ادامه داد: چرا زمانی که نیروهای تکفیری دست به عملیات های تروریستی می زنند و یا مناطقی از سوریه را اشغال می کنند، نشست های مذاکره برگزار نمی شود ولی زمانی که نیروهای مقاومت به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا می کنند، کشورهایی به اسم ائتلاف اجلاس هایی برای مذاکره برگزار می کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس نهم با بیان این که اگر ما نشست های وین تا آلماتی قزاقستان را بررسی می کنیم به خوبی مشاهده می کنیم که هدف این نشست ها سنگ اندازی در راه جبهه مقاومت بوده است، تصریح کرد: چه لزومی دارد در نشستی که برای حل مشکل سوریه برگزار شود، کشورهایی دعوت می شوند که حامی و شکل دهنده گروه های تروریستی هستند.

وی با اشاره به این که در این نشست ها  نمی توانیم امیدوار باشیم نتیجه ای به نفع ملت سوریه و جبهه مقاومت داشته باشد، اظهار کرد:  زمانی می توانیم امیدوار باشیم به این نشست ها که کسانی که پشت میز مذاکره می نشینند در میدان  عمل نیز حرف شان با میز مذاکره یکی باشد.

آصفری با بیان این که هیچ گاه حرف و عمل  مذاکره کنندگان و حامیان گروه های تکفیری یکی نبوده است، اظهار کرد: ترامپ هم هیچ گزینه ای جز ادامه راه اوباما در پیش ندارد و شعارهایی که در یک سال گذشته مبنی بر تغییر سیاست آمریکا در ارتباط با سوریه داشت صرفا جنبه تبلیغاتی داشته است.

وی گفت: این که بگوییم تغییری در رویکرد آمریکایی ها شکل خواهد گرفت که گروه های تروریستی خلع سلاح خواهند شد و دست از جنایات خود در یمن و عراق و میانمار برخواهند داشت، تصور واهی است چون سیاست آمریکا بر پایه فتنه انگیزی برای حل مشکلات داخلی و اقتصادی خود است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکا برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و فعال نگه داشتن  کارخانه های تسلیحاتی خود چاره ای جز جنگ افروزی در منطقه ندارد./858/ت302/ج

ارسال نظرات