۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۱۹۵
امام جمعه هندیجان:

انتقال سفارت آمریکا به قدس در منطقه تنش ایجاد خواهد کرد

امام جمعه هندیجان با اشاره به سخنی از ترامپ در مراسم تحلیف مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، گفت: با این روند تنشی در منطقه ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام احمد ساری اصل، امام جمعه هندیجان

حجت الاسلام احمد ساری اصل، امام جمعه هندیجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا و این که با تغییر شخصیت ها در حکومت تغییری در وضع دشمنی ها و موضع آن ایجاد نخواهد شد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی به دنبال دشمنی نیست اما به هیچ وجه در برابر کسانی که به دنبال اجحاف حقوق ملت ایران هستند سکوت نمی کند.

وی با اشاره به این که آقای ترامپ سخنان دوگانه ای دارد و می گوید که سربازان خود از دیگر کشورها را بازخواهد گرداند اما کابینه ای که انتخاب کرده به دنبال آتش افروزی هستند، اظهار داشت: ترامپ در تصمیم گیری نسبت به آینده آمریکا اضطراب و سردرگم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با اشاره به تنش های موجود در آمریکا و برپایی تظاهرات مردمی همزمان با انتخاب ترامپ، گفت: ترامپ مشغول ترمیم وضعیت فعلی آمریکا جهت جلب رضایت عمومی است؛ استمرار این روند سبب می شود که آمریکا عاقبتی جز نتیجه شوروی سابق ندارد.

امام جمعه هندیجان با اشاره به سخنی از ترامپ در مراسم تحلیف مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، ادامه داد: با این روند تنشی در منطقه ایجاد خواهد شد. مردم فلسطین و منطقه در برابر وجود نحس و غاصب رژیم اسرائیل مخالف هستند و اکنون با این اقدام موضع آنها شدت پیدا می کند.

حجت الاسلام ساری اصل با اشاره به این که کشورهای غربی و عربی در برابر این رفتار از خود واکنش نشان دهند، افزود: فلسطین قبله مسلمانان به شمار می آید و انتقال سفارت آمریکا تجاوز است؛ جمهوری اسلامی و ملت ایران مخالف انتقال سفارت هستند./303/9453/ب1

ارسال نظرات