۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۷۵۱۷۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان فارس:

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در شیراز برگزار شد

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان فارس گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب، روحانیان و مبلغان خواهر و برادر در شیراز برگزار شد.
دوره تربیت مربی کودک

حجت‌الاسلام یوسف متوسلیان، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب، روحانیان و مبلغان خواهر و برادر در سومین حرم اهل‌بیت (ع) گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب، روحانیان و مبلغان خواهر و برادر در شیراز به مدت سه روز و در روزهای 29 و 30 دی‌ماه و اول بهمن‌ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره تربیت مربی در راستای ارتقای سطح مبلغان و طلاب در زمینه مسائل تبلیغی و همچنین انجام فعالیت‌های تبلیغی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شده است خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در زمان کنونی ضرورت دارد.

معاون تبلیغات حوزه‌های علمیه استان فارس با اشاره به اینکه نزدیک به 50 طلبه و روحانی علاقه‌مند به تبلیغ در عرصه کودک و نوجوانان در این دوره شرکت کردند تصریح کرد: شرایط حضور در این دوره برای تمامی طلاب، روحانیان و مبلغان خواهر یکسان است.

حجت‌الاسلام متوسلیان با بیان اینکه استادان بسیار مجرب و برجسته‌ای در زمینه تربیت کودک در این دوره تخصصی تدریس کردند، بیان داشت: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا شد./302/9191/ب1

ارسال نظرات