۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۷۵۱۷۴
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

هجمه معاندان و بدخواهان نشانه عملکرد مطلوب دستگاه قضا است

استاد حوزه علمیه با اشاره به هجمه های اخیر علیه دستگاه قضا گفت: هر قوه ای به همان مقداری که از اقتدار و استقلال و از عزت خواهی برخودار است مورد خشم دشمنان نظام قرار می گیرد و هدف و آماج حمله های ناجوانمردانه مخالفان نظام اسلامی واقع می شود.
واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های اخیر علیه دستگاه قضا گفت: یکی از محسنات فوق العاده مثبتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن وجود دارد استقلال قوای سه گانه است.

وی افزود: این که قوه قضاییه همانند قوه مجریه و مقننه از استقلال برخوردار هستند و هیچ کدام از آنها حق دخالت در امور و شؤون دیگری را ندارند جایگاه بسیاری بالایی برای هرکدام از قوه ها به حساب می آید.

رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان این که وجود استقلال در هر نهاد، ارگان و وقوه ای مسؤولیت آن مرکز را سنگین می کند، اظهار داشت: از سوی دیگر اگر قوه و نهادی بی تأثیر و خنثی باشد هرگز مورد هجمه و مخالفت در داخل و دشمنان خارجی قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: هرگاه قوه ای از اقتدار برخوردار و در صدد بهره گیری مثبت از استقلال خود در ارتقای کیفی خدمت رسانی به جامعه اسلامی باشد مسلما چنین حرکتی را دشمنان به ویژه استکبار بر نمی تابد و در صدد تخریب و تضعیف آن قوه بر می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: هر قوه ای به همان مقداری که از اقتدار و استقلال و از عزت خواهی برخودار است مورد خشم دشمنان نظام قرار می گیرد و هدف و آماج حمله های ناجوانمردانه مخالفان نظام اسلامی واقع می شود.

وی عنوان کرد: مسؤولان قوای سه گانه همراه با بقیه شخصیت های تأثیرگذار با درک حساسیت زمانی کنار هم قرار گیرند و با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای جزئی دست وحدت و هم فکری به یکدیگر بدهند و با همکاری هم سبب هم افزایی استعداد و توان نظام جمهوری اسلامی شوند تا بتوانیم در این برهه حساس گردنه های مختلفی را که پیش رو داریم با موفقیت پشت سر بگذاریم./1323/ت302/ج

ارسال نظرات