۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۱۷۱
امام جمعه آبادان:

انتقال سفارت آمریکا به قدس سبب ایجاد انتفاضه جدید در فلسطین می‌شود

امام جمعه آبادان انتقال سفارت آمریکا به قدس را سبب ایجاد انتفاضه جدید در فلسطین و پیچاندن طومار رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
امام جمعه آبادان

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو و ضرورت استحکام ساختمان ها برای جلوگیری از تکرار چنین فجایعی در سراسر کشور، گفت: مراسم آغاز ریاست جمهوری ترامپ همچون دوران تبلیغات حاشیه های زیادی دارد و این حاشیه ها نشان از شخصیت اقتصادی و سرمایه داری وی و دوری از بینش سیاسی است.

امام جمعه آبادان با بیان این که مردم آمریکا جذب شعارهای تبلیغاتی ترامپ شدند، اظهار داشت: انتقال سفارت آمریکا به قدس و نگه نداشتن حرمت بیت المقدس، سبب ایجاد انتفاضه بزرگ و جدید در قدس و فضایی جهنمی برای سربازان رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد که ترامپ و نتانیاهو را پشیمان از انجام چنین اقدامی خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به این که امیدی به مخالفت برخی دولتمردان کشورهای اسلامی برای رویارویی با احتمال سفارت آمریکا به قدس وجود ندارد، ابراز داشت: پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر قدس در 25 سال آینده با چنین اقدامی تسریع و طومار آن در منطقه پیچیده خواهد شد و زمین های غصب شده به صاحبان اصلی بازخواهد گشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: ترامپ از حساسیت ملت های منطقه نسبت به قدس و دیگر مقدسات آگاه است و انتقال سفارت به قدس، بیداری و وحدت اسلامی و همدلی امت اسلام را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که سکوت دولتمردان اسلامی در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس سبب خیزش و برچیده شدن آنها خواهد بود، گفت: پس از محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی، ترامپ این اقدام را برای امتیازگیری بیشتر از نیروهای مقاوم فلسطینی، حماس، گردان های عزالدین قسام و تشکیلات خودگردان فلسطین انجام می دهد.

امام جمعه آبادان انتقال سفارت آمریکا به قدس را نشان از حماقت به تمام معنای ترامپ اعلام کرد، افزود: این اقدام چه بسا سبب مسلح شدن کرانه باختری و آغاز انتفاضه جدید باشد که در این میان کشورهای مسلمان آزاده اعتراضات را به شکل های مختلف انجام خواهند داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان در پایان گفت: در صورت انجام چنین اقدامی انتفاضه ای به مراتب شدیدتر و با خیزش بیشتری به وجود خواهد آمد که اثری از رژیم صهیونیستی در منطقه بر جای نخواهد گذاشت./302/9456/ب1

ارسال نظرات