۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۷۵۱۱۷

انتخاب 6 روحانی جوان به‌عنوان سرمربیان حلقه‌های صالحین شهرستان دامغان

شش روحانی جوان و خلاق از بین علمای شهرستان دامغان در نشستی با حضور امام جمعه و فرماندهی سپاه ناحیه دامغان و مسؤول صالحین سپاه استان سمنان، به‌عنوان سرمربیان حلقه‌های صالحین این شهرستان برگزیده شدند.
انتخاب َسرمربیان حلقه های صالحین دامغان انتخاب َسرمربیان حلقه های صالحین دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، در نشستی که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان دامغان برگزار شد، 6 نفر سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه دامغان به پیشنهاد فرماندهان حوزه‌ها و انتخاب امام جمعه دامغان حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان به عنوان استادیار صالحین این شهرستان، پس از بحث و بررسی سوابق و فعالیت‌های آنان برگزیده شدند.

امام جمعه دامغان در این جلسه با مثمر ثمر خواندن و تأکید بر لزوم تقویت همه جانبه حلقه‌های صالحین به‌عنوان بازوان فرهنگ و تفکر اسلامی در سایه اندیشه ناب و راهگشای بسیج، گفت: تعالیم ناب و انسان‌ساز قرآن کریم با اهتمام به تلاوت کلام وحی در کنار توجه به ترجمه و تفسیر آیات، نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی و پرورش نیروهایی بصیر و ولایت‌مدار باید اساس برنامه‌های حلقه‌های صالحین باشد.  

محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این نشست با بیان اینکه 270 حلقه فعال صالحین در سطح هشت حوزه مقاومت بسیج، شش حوزه برادران و دو حوزه خواهران، اظهار داشت: شش نفر روحانی برگزیده به‌عنوان سرمربیان حلقه های صالحین شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار، امیریه، روستاهای منطقه قهاب رستاق و روستاهای منطقه دامنکوه شهرستان دامغان فعالیت خواهند کرد.

وی حلقه‌های صالحین را مجموعه‌های برآمده از تفکر ناب انقلابی و بسیجی و مروج و مبلغ اندیشه‌ها و ارزش‌های اسلامی، شیعی و ولایی برشمرد و خاطر نشان کرد: پویایی و نشاط معنوی موجود در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج ضامن رشد و پرورش نیروهای انقلابی در بستر سیره اهل بیت(ع) است.

گفتنی است در این نشست، حجج اسلام سعید اعتمادی، اسماعیل بخت‌یار، محمد رجب فردی، ساوری، سید مجتبی کمالی و سید جواد حسینی به عنوان شش سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه دامغان انتخاب شدند./202/977/ب1

ارسال نظرات