۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۵۱۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ابزار هنر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اثرگذار بودن ابزار هنر در انتقال ارزشها، گفت: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان باید از ابزار هنر بهره مند شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، ظهر امروز در هفتمین نشست هماهنگی یادواره شهدای قرآنی لرستان با عنوان «آیه‌های استقامت» که در سالن تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: یادواره شهدای قرآنی ۱۴ بهمن ماه جاری، همزمان با روز شهید و انقلاب اسلامی در سالن جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از زبان هنر در برگزاری یادواره شهدا، عنوان داشت: استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت نقش آفرین است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن سلامت و حیات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در سایه ترویج و تبیین این فرهنگ ارزشها حفظ و تقویت می شود.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: با استفاده از ابزار هنر باید فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان تبیین و اهداف ایثار و شهادت را نهادینه ساخت و در سایه ترویج این مهم نسل جوان را در برابر هجمه های دشمن بیمه ساخت.

وی با اشاره به اثرگذاری ابزار هنر در زمینه های گوناگون، خاطرنشان کرد: انجام کار هنری اثرگذار در مراسم برگزاری یادواره شهدا فضای جلسه را متحول می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری باشکوه یادواره شهدای قرآنی استان تأکید کرد و گفت: اداره ‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با همکاری شرکت پست وظیفه ارسال دعوت ‌نامه‌ها به خانواده شهدا را عهده دار است.

وی ابراز کرد: امیدواریم که در سایه همکاری و تعامل دستگاه ها بتوان مراسم یادواره شهدا را باشکوه برگزار و نسل جوان را با شهدای قرآنی، اهداف و آرمانهای آنان آشنا ساخت./9459/202/ب2

ارسال نظرات