۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۰۸۷
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تبلیغ گسترده و هدفمند برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت فعالیت گسترده در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب، گفت: با توجه به گستردگی هجمه ها تبلیغ دوره ای کافی نیست بلکه باید با تبلیغ گسترده و هدفمند جلوی هجمه ها ایستادگی کرد.
تبلیغ دین

زهرا صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تلاش گسترده دشمن در جبهه جنگ نرم و گسترش هجمه های فرهنگی، بیان داشت: مقابله با این هجمه ها نیازمند اقدامات گسترده ای است.

وی با بیان اینکه دوران کار تودهای انجام دادن گذشته است، افزود: فعالیت های تبلیغی و فرهنگی باید گسترده، هدفمند و با محوریت فعالیتهای اثرگذار فرهنگی صورت گیرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان توجه به پژوهش و پژوهش محور بودن طلاب را امری اثرگذار در عرصه تبلیغ عنوان کرد و گفت: این مهم در شناخت نیازهای جامعه و پاسخ به موقع به این نیازها اثرگذار است.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیتهای گسترده در جهت مقابله با هجمه های دشمن، اظهار داشت: در این راستا باید از قشر بانوان فرمانده تربیت کرد و با تربیت بانوان از نظر علمی و عملی جلوی آماج حملات دشمن گرفته شود.

صالحی با اشاره به فعالیت پژوهشی بانوان طلبه در حوزه های علمیه، بیان داشت: پژوهش محور بودن طلاب در تقویت توانایی تبلیغی آنان مؤثر است.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان و جلوگیری از گسترش بدحجابی و بی حجابی در جامعه، اظهار داشت: با تبلیغ گسترده و اثرگذار باید فضای سنگین بدحجابی در برخی خیابانها شکسته شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا بسیج جامعه زنان با همکاری و تعامل حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی و اجرایی باید طرحهای قابل اجرایی ارائه دهند.

صالحی با اشاره به ظرفیت عظیم حوزه های علمیه خواهران در عرصه تبلیغ، بیان داشت: با استفاده از این ظرفیتها باید در جهت تعالی جامعه و مقابله با آسیبهای اجتماعی ناشی از هجمه دشمن گام برداشت./9459/302/ب2

ارسال نظرات