۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۷۵۰۷۸
جهانگیری خبر داد؛

بررسی علل وقوع حادثه پلاسکو در دولت

معاون اول رییس جمهور ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان رخداد تلخ و دردناک پلاسکو، از بررسی علل وقوع این حادثه در دولت خبر داد.
جهانگیری معاون اول رییس جمهور جهانگیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم کنگره ملی مدیریت امور جوانان که در هتل المپیک برگزار شد، گفت: حادثه تاسف‌بار فرویختن ساختمان پلاسکو که سبب جانفشانی آتش‌نشانان زیادی شد را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از خداوند می‌خواهیم که زیر آوارماندگان زنده خارج شوند اما اگر مشیت الهی چیز دیگری باشد به بازماندگان آنها تسلیت می‌گوییم.

معاون اول رییس‌جمهور اظهار داشت: بسیار از مردم از همان ابتدا برای اهدای خون خود را به مراکز اهدای خون رساندند که نشان از حضور همیشگی آنان دارد.

جهانگیری افزود: درباره علت و چرائی این حادثه در دولت بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی درباره این کنگره گفت: برگزاری چنین کنگره‌هایی فرصت خوبی برای جوانان است که درکنار ستادهای ساماندهی فعالیت داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که توسعه ملی در گرو توسعه مادی و معنوی کشور است، عنوان کرد: جوانان سرمایه اصلی کشور هستند بنابراین ما باید از هر ظرفیتی برای توجه به آنان استفاده کنیم.

جهانگیری ابراز کرد: از مهم‌ترین اصول توسعه کشور توجه به حقوق و مشارکت عمومی جوانان است که در این زمینه باید سیاست‌های لازم برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان در حوزه علم و فن‌آوری پیشرفت‌های خوبی داشتند و مقامات بالایی دست یافتند./807/پ202/ج

 

ارسال نظرات