۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۵۰۷۲
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان:

تغییر شخصیت و هویت بانوان از اهداف هجمه های دشمن است

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه دشمن در قالب طرح هجمه های فرهنگی در پی تغییر شخصیت و هویت بانوان است، گفت: فعالیت تبلیغی بانوان مبلغ در راستای آگاه سازی این قشر و خنثی کردن هجمه دشمن مؤثر است.
هجمه فرهنگی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تلاش دشمن در جهت گسترش هجمه های فرهنگی، بیان داشت: مهم ترین هدف دشمن در جبهه جنگ نرم به انحراف کشیدن جامعه و کمرنگ کردن ارزشها است.

وی با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان در برابر هجمه های دشمن، افزود: بصیرت افزایی و آگاه سازی راه مقابله با این هجمه ها است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گسترش فعالیتهای تبلیغی را امری ضروری در جهت مقابله و خنثی کردن هجمه های دشمن عنوان کرد و گفت: توجه به این مهم در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی بهره مندی از تعالیم قرآنی را راه برون رفت از مشکلات و آسیبهای اجتماعی دانست و بیان کرد: در این راستا باید نسل نو را با دستورات و تعالیم دین آشنا ساخت.

عزیزی خاطرنشان کرد: تربیت نسلی مؤمن و انقلابی و تقویت ارزشها بین این قشر هجمه های دشمن را خنثی و جلوی گسترش آسیبهای اجتماعی را می گیرد.

وی به نقش خانواده، نهادهای فرهنگی، مدارس، دانشگاه و دیگر دستگاه های اجرایی در تربیت نسل جوان اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری این نهادها امری مؤثر در تربیت دینی جوانان و ناکام ماندن هجمه های دشمن است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز افزون بر نسل جوان، شخصیت بانوان را نیز هدف قرار داده است، اظهار داشت: مقابله با این هجمه دشمن امری ضروری در جامعه امروز است.

وی با تأکید بر ضرورت مقابله با این هجمه دشمن، عنوان کرد: با تغییر شخصیت و هویت بانوان همه چیز تغییر میکند و دشمن به اهداف دیگری همچون بی بند و باری، فروپاشی کانون خانواده و ایجاد فاصله بین افراد و ارزشها دست می یابد.

عزیزی با بیان اینکه به صورت اصولی باید روی ایجاد، تغییر و یا ترمیم شخصیت بانوان کار کرد، بیان کرد: در این راستا تبلیغ و فعالیت تبلیغی بانوان نقش بسزایی دارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات