۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۵۰۶۷

مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری رسا برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری رسا با حضور مدیرعامل، هیات تحریریه و خبرنگاران این خبرگزاری در قم برگزار شد.
تودیع و معارفه سردبیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری رسا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات تحریریه، خبرنگاران و کارکنان این رسانه حوزوی در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، با قدردانی از تلاش ها، اقدامات و عملکرد معاونان این رسانه به اولویت های این رسانه حوزوی اشاره کرد و گفت: نشان دادن جذابیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دین و حوزه، فرانگری، رعایت کرامت همکاران و نشان دادن کرامت انسانی در اخبار خروجی و توجه به برنامه دشمن از اولویت های خبری خبرگزاری رسا است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد شکاف بین اسلام و نظام، افزود: دشمنان برای اینکه این شکاف و اختلاف را در جمهوری اسلامی ایجاد کنند ناچارندکه برخی برنامه های تبلیغی را انجام دهند، باید با هوشیاری با این اختلاف افکنی ها مقابله کنیم.

وی سست کردن اعتقادات دینی اقشار مختلف مردم، ایجاد شکاف بین مرجعیت و رهبری و دوچندان کردن اختلافات و ناکارآمدن نشان دادن نظام اسلامی را از جمله برنامه های هدفمند دشمن علیه نظام اسلامی برشمرد.

همچنین  روح الله عباسپور، سردبیر سابق خبرگزاری رسا با ارائه گزارشی از عملکرد خود، بر ضرورت اهتمام جدی حوزه های علمیه به امر رسانه و تربیت نیروهای لازم و کارآمد جهت حضور در این عرصه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز خبرگزاری رسا جایگاه بسیار خوبی در بین رسانه ها پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری به عنوان یک رسانه حوزوی توانسته است رسالت خبری و رسانه ای خود را به خوبی انجام دهد.

گفتنی است، در این مراسم علیرضا استادیان به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری رسا معرفی شد./917/202/ب

ارسال نظرات