۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۷۵۰۵۱
مدیر تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ مطرح کرد؛

ضرورت همگرایی و همبستگی نیروهای انقلابی

مدیر تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: وجود همگرایی و همبستگی در بین نیروهای انقلابی ضرورت دارد و راه دستیابی به آن داشتن روحیه انقلابی و حرکت حول محور ولایت فقیه است.
وحدت

حجت الاسلام حسینعلی قمری نیا، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: همگرایی نیروهای انقلابی امری واجب و ضروری است و با توجه به فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، درباره انقلابی ماندن ارگان ها و مسؤولان کشور، اهمیت این موضوع بیشتر آشکار می شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اسلام را به صورت عملی پیاده کنیم، انقلابی گری و اسلام، هر دو با هم یکی است، بنابراین در نظام اسلامی، همه گروه ها و مسؤولان باید روحیه انقلابی داشته باشند و در این مسیر با هم همگرایی و وحدت داشته باشند.

حجت الاسلام قمری نیا ابراز داشت: این انقلاب با جانفشانی هزاران شهید و بر اساس آرمان های پیامبران و امامان به دست آمده است و در ادامه مسیر انقلاب، همه ارگان های فرهنگی و اجتماعی و حتی ارگان های خدمات رسان کشور نیز باید روحیه انقلابی گری داشته باشند و این روحیه مربوط به قشر خاصی نیست و همه آحاد جامعه باید چنین روحیه های داشته باشند.

وی افزود: می توان گفت از 1400 سال پیش زمینه انقلابی گری فراهم شده است و با این همه زحماتی که برای انقلاب کشیده شده است، باید نیروهای انقلابی در حفظ آن و ایجاد همگرایی و وحدت در بین خود تلاش کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ، تأکید کرد: نیروهای انقلابی و مسؤولان نباید طوری رفتار کنند که اعتقاد جوانان و سایر اقشار جامعه تخریب شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حتی اگر کسی دل در گرو انقلاب ندارد، نباید اعتقاد جوانان را تخریب کند.

وی با بیان اینکه رکن رکنین ارکان پنج گانه اسلام ولایت فقیه است، گفت: موانعی برای همگرایی نیروهای انقلابی وجود دارد و خارج شدن از مسیر ولایت فقیه اولین مانع و آسیب برای همگرایی و وحدت است.

حجت الاسلام قمری نیا ادامه داد: اگر نیروهای انقلابی به دنبال منیت و مقام و دنیاگرایی باشند و از چارچوب اخلاق خارج شوند، این مسأله نیز یک مانع و آفت است که از تحقق همبستگی و وحدت در بین نیروهای انقلابی جلوگیری می کند.

وی در پایان تأکید کرد: همه نیروهای انقلابی باید بدانند که عدم همگرایی سبب تفکیک امت اسلامی می شود و ثمره اختلاف چپاول کشور و داشته های مردم است و کسی که از این موضوع بیشترین بهره را خواهد برد، دشمنان هستند./979/302/ب2

ارسال نظرات