۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۴۷۵۰۴۷
مدیر حوزه علمیه شهرستان بهار:

عدم همگرایی نیروهای انقلابی نقطه امیدی برای دشمنان است

مدیر حوزه علمیه شهرستان بهار گفت: عدم همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی سبب می شود تا دشمنان به تحقق اهدف و مقاصدشان امیدوار شوند و از این فرصت به نفع خود استفاده کنند.
من انقلابی ام

حجت الاسلام علی صوفعلی، مدیر حوزه علمیه شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: همگرایی نیروهای انقلابی یکی از واجبات است و مسوولان و کسانی که به دنبال تحقق اهداف انقلاب و ولایت فقیه هستند باید برای رسیدن به هدف خود همگرا و همسو باشند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که خطاب به یارانش فرمود، یاران معاویه در باطلیت خود خیلی متحدتر از شما در حقانیت خود هستند، ابراز داشت: در حال حاضر در وضعیت سیاسی جامعه این را شاهدیم که اندیشه هیا باطل خیلی همگراتر از نیروهای متدین عمل می کنند.

مدیرحوزه علمیه بهار افزود: در حال حاضر نهادها، اشخاص و گروه ها با وجود اینکه همه یک هدف واحد دارند، متأسفانه به صورت جزیره ای عمل می کنند و هر یک بدون ارتباط و هماهنگی با هم کار می کنند.

وی ادامه داد: منیت ها و رذائل اخلاقی که در بعضی از مسؤولان و نیروها وجود دارد که می خواهند نظر، شخصیت و جایگاه خود را حفظ کنند و اهداف ایشان دنیایی و نفسانی است، آفت و آسیبی برای همگرایی و وحدت است.

حجت الاسلام صوفعلی تأکید کرد: بزرگترین مانع برای تحقق همگرایی کبر و خودبینی است، اگر هر یک از نیروها و یا احزاب نسبت به دیگران خود را برتر بدانند و با هم همدلی و همفکری نداشته باشند، هرگز همگرایی به وجود نخواهد آمد.

وی اظهار داشت: نتیجه عدم همگرایی نیروهای انقلابی این است که همه بی وقفه کار می کنند اما نتیجه مثبتی حاصل نمی شود و نقطه امیدی در دل دشمنان برای رسیدن به اهدافشان خواهد بود.

مدیرحوزه علمیه بهار افزود: باید بدانیم دشمنی که برای صد سال آینده ما برنامه ریزی کرده است، قطعا از اختلاف ها و اختلاف عملکردهای بین نیروهای داخلی و انقلابی ما برای تحقق اهداف خود استفاده کرد.

وی در پایان با اشاره به این سخن امام که فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، گفت: نیروهای انقلابی باید شخصیتی را محور همگرایی خود قرار دهند که جامع نگر باشد و تمام سلایق و نظرات را در خود جمع کرده باشد و در حال حاضر مصداق بارز آن ولایت فقیه است./979/302/ب2

ارسال نظرات