۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۷۵۰۱۴
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد:

تفاوت‌های زن و مرد سبب شیرینی زندگی می‌‌شود

حجت الاسلام جباریان با تاكيد بر اينكه زوجيت به معنای این است که زن و مرد بتوانند با يكديگر يكدل و يك رنگ زندگي كنند، گفت: بين زن و مرد ده ها و شايد صدها تفاوت وجود دارد كه اين سبب شيريني زندگي مي شود.
جباریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم پیوند آسمانی پنجمین کاروان مراسم ازدواج دانشجویی، عصر امروز با حضور 560 زوج دانشجو از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد کاظم جباریان، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد در این مراسم گفت: زن و مرد عناصر تشکیل دهنده‌ کانون خانواده هستند كه بايد در كنار هم و دوشادوش يكديگر اين كانون را حفظ و آن را از آسيب ها و تنش ها دور نگه دارند.

وي با تاكيد بر اينكه زوجيت يعني اين كه زن و مرد بتوانند با يكديگر يكدل و يك رنگ زندگي كنند، افزود: بين زن و مرد ده ها و شايد صدها تفاوت وجود دارد كه اين تفاوت ها سبب شيريني زندگي مي شود.

حجت الاسلام جباريان با اشاره به اينكه مردها از نظر قدرت و بنيه بدني بر زنان برتري دارند و اين يكي از تفاوت هاي ميان زن و مرد است، تصریح کرد: خداوند در مقابل اين قدرت بدني به زنان طاقت و صبري عطا كرده است كه عاملي تاثيرگذار در پايداري زندگی مشترک است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد در پایان پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به زوج های دانشجو را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

«همسری شما جوانان عزیز را که پیوند دل‌ها، جسم‌ها و سرنوشت‌ها است، صمیمانه به همه شما فرزندان عزیزم تبریک می‌گویم. توصيه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنها وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید و از گره افتادن در رشته زندگی مشترک بر حذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید.

خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلای روحی عطا فرماید و کانون زندگی تان را با فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشد.»/202/930/ب1

ارسال نظرات