۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۵۰۰۶
در یک حرکت خودجوش‌ و مردمی؛

شیرازی‌ها برای سلامتی آتش‌نشانان حادثه دیده متوسل به ائمه اطهار شدند

مردم شیراز امشب در یك اقدام خودجوش با حضور در كنار ایستگاه 2 آتش‌نشانی این كلان‌شهر برای صحت و سلامتی آتش‌نشانان محبوس در ساختمان فرو ریخته پلاسكو تهران دست به دعا برداشتند.
پلاسکو

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، مردم شیراز امشب در یك اقدام خودجوش با حضور در كنار ایستگاه 2 آتش‌نشانی این كلان‌شهر برای صحت و سلامتی آتش‌نشانان محبوس در ساختمان فرو ریخته پلاسكو تهران دست به دعا برداشتند.

در پی وقوع حادثه دل‌خراش ریزش ساختمان پلاسكو در تهران بر اثر حادثه آتش‌سوزی و زخمی شدن و محبوس شدن جمعی از آتش‌نشانان فداكار و ایثار این مرز و بوم در زیر آوارهای این ساختمان حركت مردمی در شیراز به راه افتاد.

در این حركت خودجوش جمعی از مردم شیراز امشب، اول بهمن‌ماه با حضور در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی شماره 2 این كلان‌شهر برای صحت و سلامتی این آتش‌نشانان حادثه دیده دست به دعا شدند.

در این مراسم معنوی مردم همراه با روشن كردن شمع و توزیع نذورات به قرائت دسته جمعی دعای توسل پرداختند به این امید كه هر چه زودتر آتش‌نشانان محبوس شده در زیر آوارهای ساختمان پلاسكو رهایی یابند.

یادآور می‌شود، روز گذشته بر اثر سانحه آتش‌سوزی ساختمان پلاسكو، یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد به طور كامل تخریب شد كه بر اساس اعلام سخنگوی آتش‌نشانی قریب 20 نفر از جان‌فشانان آتش‌نشان در هنگام ریزش این ساختمان در آن حضور داشتند./101/919/ب1

ارسال نظرات