۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۴۷۵۰۰۴
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

همایش نماز و انقلاب در مدارس استان مرکزی برگزار می شود

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر همایش های نماز و انقلاب در مدارس استان مرکزی برگزار می شود، گفت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوب و ارزنده ای در جهت ترویج نماز در بین آحاد مختلف جامعه اسلامی است.
رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی

حجت الاسلام علی رودبارانی، رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر همایش های نماز و انقلاب در مدارس استان مرکزی برگزار می شود، گفت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوب و ارنده ای در راستای ترویج نماز در بین آحاد مختلف جامعه اسلامی است.

ترویج فرهنگ اقامه نماز سبب کاهش مشکلات و آسیب ها

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به فواید اقامه نماز، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ اقامه نماز سبب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب ها در جامعه می شود و امروز باید والدین، فرزندان خود را به سمت نماز و مساجد سوق دهند.

حجت الاسلام رودبارانی با اشاره به تهاجم های فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز دشمن با برنامه ریزی های پی در پی جوانان ما را هدف گرفته اند و مهمترین اهداف آن ها کمرنگ کردن افکار جوانان نسبت به نماز و معنویات است.

خنثی کردن توطئه ها و نقشه های شوم دشمن

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: امروز مسؤولان فرهنگی کشور باید با برنامه ریزی های پسندیده خود راه های نفود دشمن را ببندند و با تلاش در مسیر خنثی کردن توطئه ها و نقشه های شوم آنان گام بردارند و جوانان این مرز و بوم را بیش از پیش به نماز و معنویات سوق دهند.

حجت الاسلام رودبارانی با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز استان مرکزی در ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: نشست خانواده با موضوع نماز و انقلاب، نشست های دانشجویی در دانشگاه تربیت معلم با موضوع نماز، برنامه های مشاوره با موضوع انقلاب و نماز، برگزاری دوره آموزشی نماز و انقلاب در مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه و سرکشی به مساجد موفق از برنامه های پیش بینی شده ستاد اقامه نمازاستان مرکزی در  ایام الله دهه مبارک فجر است.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی همچنین برگزاری نمایشگاه انقلاب همزمان با سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی روز 22 بهمن در مصلای بیت المقدس اراک، برگزاری جشن تکلیف برای دختران تازه  مکلف شده، نشست اصناف و صاحبان صنایع در شهرستان ساوه و همچنین سرکشی از خانواده های شهدای دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگز برنامه های اینستاد در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

دهه مبارک فجر را فرصت بازگو کردن ارزش ها و آرمان ها

حجت الاسلام رودبارانی در ادامه دهه مبارک فجر را فرصت بازگو کردن ارزش ها و آرمان ها دانست و خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به عموم ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه جوانان مطرح و نشان داده شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی وفاق و همدلی مردم و مسؤولان را به همراه دارد، اظهار داشت: دهه فجرسبب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مردم جهان شده است و این دهه ارزشمند خدمات ارزنده نظام اسلامی را در ذهن ها یادآوری میکند.

به گزارش رسا، ستاد اقامه نماز، ‌مؤسسه‌اي است غيردولتي كه با تنفيذ مقام‌ معظم‌ رهبري(مدظله‌العالي) و تحت نظر هئيت امنايي متشكل از شخصيت‌هاي فرهنگي در سال 1369 تأسيس گرديد.دفاتر ستاد اقامه نماز در مراكز استان‌هاي كشور و 320 شهرستان،‌ وظيفه ترويج و توسعه فرهنگ نوراني نماز را عهده‌دار مي‌باشند./302/842/ب1

ارسال نظرات