۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۹۸۷
امام جمعه موقت ایلام:

مسؤولان به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم باشند

امام جمعه موقت ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال جاری، اقتصاد مقاومتی را به اقدام و عمل مزین فرموده‌اند بنابراین این لازم است مسؤولان در زمینه اقتصادی مقاومتی در عرصه اقدام و عمل به‌خوبی وارد شده و در این زمینه فعالیت کنند.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام وعد مراد بیگی، خطیب نماز جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و بیکاری جوانان با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی ندارد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره دولت را به انجام کار برای مردم و رفع مشکل اشتغال جوانان و اقشار مختلف مردم توصیه فرموده‌اند که این دو، از مهم‌ترین دغدغه‌های معظم له است.

خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان، سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال و خروج از رکود اقتصاد کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام مراد بیگی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، در شعار سال جاری، اقتصاد مقاومتی را به اقدام و عمل مزین فرموده‌اند بنابراین این لازم است که مسؤولان در زمینه اقتصادی مقاومتی در عرصه اقدام و عمل به‌خوبی واردشده و در این زمینه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه افزایش تولید، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد، گفت: تکیه‌ بر توانمندی‌های داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان نیروی انسانی جوان با رویکرد افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید در اولویت کاری مسؤولان قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، بارها توصیه فرمودند که مسؤولان به‌جای سخن‌ گفتن در مورد اقتصاد مقاومتی به آن عمل کنند، افزود: مسؤولان وظیفه‌ دارند درباره برنامه‌های خود در اجرای اقتصاد مقاومتی با مردم سخن بگویند و اقدامات عملی خود را در اختیار مردم قرار دهند.

حجت‌الاسلام مراد بیگی با تأکید بر اینکه تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و بیکاری جوانان با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی ندارد، یادآور شد: اگر مشکل اشتغال جوانان رفع شود، ازدواج جوانان در شرایط مطلوب سنی روی می‌دهد و سن ازدواج جوانان افزایش نخواهد یافت.

وی یادآور شد: ازدواج‌ها با ایجاد شغل قطعاً پایدار بوده و تحقق اشتغال پایدار و خروج از رکود تولید تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی شده و اقتصاددانان آن را تائید کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت ایلام ابراز کرد: اگر از روز نخست دولت به‌جای پرداختن به برجام بی‌نتیجه مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی و عملیاتی می‌کرد اکنون امکان دور زدن تحریم‌ها نیز برای ما فراهم بود.

حجت‌الاسلام مراد بیگی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که مسؤولان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند که تنها با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است که مشکل اشتغال جوانان و معیشت مردم برطرف و مرتفع می‌شود./202/879/ب1

ارسال نظرات