۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۷۴۹۷۶
نماینده مردم بیرجند در مجلس در اعتراض به استاندار خراسان جنوبی:

نخبگان سیاسی جلوی حرف های بی ربط مقام مسؤول استان بایستند/ حوصله خدمت کردن ندارید به خانه خود برگردید

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: دست مردم خوسف بسته است نمی توانند برای یک بیماری همیشه به بیرجند سفر کنند، آقای استاندار وضعیت اقتصادی مردم یک شهری که بسیاری از افراد آن تحت پوشش کمیته امداد هستند با وضعیت اقتصادی خود مقایسه نکنید.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوسف، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم خوسف اظهار داشت: ساخت بیمارستان از وظایف دولت برای ارائه خدمت به مردم است و نباید منتی بر مردم گذاشته شود چرا که ساخت بیمارستان از وظایف کوچک دولت هاست.

وی گفت: آقای استاندار در شورای اداری می گوید برای دلخوشی شما سقف این بیمارستان در خوسف درست می شود، این حرفی نیست که مردم از یک مقام اجرایی در استان انتظار داشته باشند بزند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از آقای استاندار به عنوان مدیر ارشد اجرایی استان درخواست دارند بیمارستان خوسف را هر چه زودتر افتتاح کند اما این آقا در خوسف و قاین و یا هر شهری دیگری می رود می گوید این طرح اقتصادی نیست، این موضوعات ادامه دارد و اگر جلوی آن گرفته نشود طرح های دیگر استان را هم این آقا خواهد گفت اقتصادی نیست.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مگر مردم این خطه از کشور چه دارند که دلشان برای دولت بسوزد، دولت موظف است خدمات را به مردم ارائه کند، تصریح کرد: مردم برای اقدامات درمانی خود از خوسف به سمت بیمارستان بیرجند حرکت می کنند، این بیمارستان خوسف درست شود بنده مطمئن هستم بیمارستان پر می شود، چرا باید فکرهای برخی ها کوچک و بسته باشد.

وی ادامه داد: وقتی بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند ساخته و افتتاح شد عده ای کوتاه فکر به بنده می گفتند چرا این بیمارستان اینقدر بزرگ ساخته شده است اما حالا مشاهده می کنیم بیمارستان ولی عصر بیرجند جایی ندارد و بیمارستان رازی را  می سازند و مردم نیز به دنبال این هستند بیمارستان رازی هر چه زودتر افتتاح شود زیرا برخی از بیماران در راهروهای بیمارستان ها هستند.

آقای استاندار وضعیت اقتصادی مردم را با خود مقایسه نکنید

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  دست مردم خوسف بسته است نمی توانند برای یک بیماری همیشه به بیرجند سفر کنند، آقای استاندار وضعیت اقتصادی مردم یک شهری که بسیاری از افراد آن تحت پوشش کمیته امداد هستند با وضعیت اقتصادی خود مقایسه نکنید.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: یک روستایی و یک همشهری خوسفی در دادن کرایه برای رفت و آمد به بیرجند مشکل دارند، مردم برخی ها نان برای خوردن ندارند اما مسؤولان بی خبر هستند و فتواهای بیهوده و اینگونه را صادر می کنند.

حوصله خدمت کردن ندارید به خانه خود برگردید

وی گفت: بنده به عنوان نماینده مردم نمی توانم از حق آن ها به علت برخی رودربایستی ها بگذرم، از تمام نخبگان سیاسی که در خوسف و قاین هستند می خواهم فریاد بزنند و رودربایستی ها را کنار بگذارند و جلوی حرف این مقام مسؤول در استان که حرف بی ربطی است بایستند و اعلام موضع کنند، سکوت در اینجا معنا ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از استفاده از شیوه های سوخته شده عوارض خوبی ندارد، افزود: دولت موظف است خدمت رسانی کند، آقای وزیر کشور، رییس جمهور و آقای معاون اول رییس جمهور به دنبال همشهری گری نباشید، شما آقایان یا این سخنان را قبول دارید اعلام کنید تا بدانید با چه کسی طرف هستید و یا قبول ندارید این مقام مسؤول را بر سر جای خود بنشانید، این پایان پروژه ها نیست و اگر جلوی آن گرفته نشود اقدامات دیگری ردیف می شود.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: بنده ناراحت می شوم چرا که با فکر بسته و افکار ضد توسعه نمی شود به مردم خدمت کرد، حوصله ندارید به خانه خود برگردید./880/پ202/ج1

ارسال نظرات