۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۴۸۹۳
سعید قاسمی:

افرادی که دنبال نشست و برخاست با کدخدا بودند حاضر به پذیرش اشتباه نیستند

فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: افرادی که به دنبال نشست و برخاست به کدخدا بودند امروز به اشتباه خود پی برده اند لکن حاضر نیستند در پیشگاه ملت به این مساله اذعان کنند.
سردار قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید قاسمی فعال فرهنگی سیاسی کشور امشب در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محمود رضا بیضاوی با بیان این که پدیده های انقلاب اسلامی ایران مادرانی بودند که فرزندان خود را یکی پس از دیگری به جنگ فرستادند، گفت: مادرانی هستند که آرزو دارند چند فرزند داشته باشند و فدای راه اسلام کنند.

وی ابراز داشت: حضرت امام آمد و شعار مبارزه با استکبار را سر داد و بینی استکبار را بر زمین زد و موازنه قدرت را در منطقه به هم ریخت و از مستضعفان و محرومان با انقلاب خود حمایت کرد و همین شعار تمام آزادی خواهان شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: در دوران جنگ عده ای پای آمریکا را به کشور باز کردند و برخی کمیته عقلا را شکل دادند تا مسیر انقلاب را تحریف کنند.

وی با بیان این که کمیته عقلا می‌خواست آیت الله منتظری را جانشین امام کند، تصریح کرد: اما امام راحل با صراحت در برابر این تحمیل ایستاد و وی را سادلوح خواند و گفت که از آنجا که روشن شده است کشور را بعد از من به دست لیبرالها و بعد از آن به دست منافقین می‌سپارید و صلاحیت رهبری نظام را از دست داده‌اید.

این فعال سیاسی فرهنگی خاطرنشان کرد: مطالب تاریخ انقلاب اسلامی در کتب درسی ذکر نمی شود، اینها را در کتب درسی نمی‌آورند تا نظام و مردم صدبار از یک سوراخ گزیده شوند، زمانی که نتانیاهو می‌گوید مشکل ما دروس تروریست پروری است  می آیند و درس شهید فهمیده را حذف می‌کنند.

وی با بیان این که پیش از انقلاب اسلامی ایران کشور را تکه پارچه کردند، افزود: اما این ولایت فقیه و سید روح الله بودند که حتی یک میلیمتر از خاک این کشور را به دشمن ندادند.

قاسمی با اشاره به بحران سوریه و نزدیکی اتمام آن، ابراز داشت: در اثر حماقت سیاسیون داخل کشور دوباره داعش تقویت شد، زمانی که تروریسم در محاصره بودند، تروریست ها را فراری دادند.

وی بیان کرد: تنها دغدغه‌ی جریان انحرافی در حوزه فرهنگ، برگزاری کنسرت است و در دیگر حوزه ها چون طبل تو خالی سخن می گویند.

این فعال فرهنگی با اشاره به حادثه منا، گفت: در زمان حادثه منا این جماعت حاضر به ترک اجلاس کثیف نیویورک نشدند، اگر پیام رهبر انقلاب نبود حتی یک پیکر از جانباختگان منا به کشور باز نمی گشت.

وی تصریح کرد: کسانی که به دنبال کدخدا بودند و با آن نشستند سخت در اشتباه هستند، اما امروز بارها بگویند اشتباه کردیم سودی ندارد، این جماعت حتی نمی خواهند در برابر مردم به اشتباه خود اذعان کنند./854/پ202/ج

ارسال نظرات