۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۷۴۸۶۶
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان از ترویج سبک زندگی غربی در جامعه جلوگیری کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسؤولان از ترویج سبک زندگی غربی جلوگیری کنند، گفت: سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با دشمن است و این سبک پسندیده با گسترش فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت (ع) محقق خواهد شد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز در کلاس تفسیر قرآن کریم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: سبک زندگی اسلامی باید قرآنی باشد و تبیین و گسترش مفاهیم قرآنی تحقق این مهم را به همراه دارد.

سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با دشمن

امام جمعه اراک با بیان اینکه مسؤولان ازترویج سبک زندگی غربی جلوگیری کنند، گفت: سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با دشمن است و این سبک پسندیده با گسترش فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت (ع) محقق خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی به آسانی می تواند در مقابل بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه نقش آفرینی کند، خاطر نشان کرد: آنچه در زندگی انسان نجات بخش است، فهم درست از معنای اصیل و حقیقت آفرینش است که از قرآن و سیره اهل بیت (ع) سرچشمه می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توطئه های شوم بدخواهان، اظهار داشت: امروز دشمنان و بدخاهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برناه های گوناگون و بهره مندی از راه های نفوذ به دنبال آن هستند تا سبک زندگی اسلامی و ایرانی را به سمت سبک زندگی غربی سوق دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی باید بر اساس موازین قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) تدوین شود، اظهار داشت: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تنها با نهادینه کردن مبانی قرآن کریم در جامعه محقق می شود.

مسؤولان در مسیر نشر معارف قرآنی در جامعه اسلامی گام بردارند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه قرآن کریم راه نجات تمامی انسان ها است، خاطرنشان کرد: خودآگاهی و هدایت شدن به سمت قرآن کریم می تواند مبنایی برای تغییر نگرش و رفتار و گفتار انسان باشد و اگر انسان با نگرش معرفت محور در این راه گام بردارد، به کمال انسانی دست می یابد.

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان فرهنگی در کشور باید در مسیر نشر معارف قرآنی در جامعه اسلامی گام بردارند، اظهار داشت: نشر معارف قرآنی در بین آحاد مردم و در سطوح مختلف می تواند یک حرکت بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.

به گزارش رسا، کلاس تفسیر قرآن کریم آیت الله دری نجف آبادی روز های پنجشنبه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات