۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۷۴۷۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

توسعه فعالیتهای قرآنی سدی در برابر آسیبهای اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش غربیها در قالب هجمه های فرهنگی، گفت: توسعه، ترویج و تبیین فعالیتهای قرآنی سدی در برابر هجمه های فرهنگی است و با ترویج آموزه های دینی آسیبها کاهش می یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی امری مؤثر در جهت جذب جوانان و نوجوانان و تقویت باورها و اعتقادات دینی این نسل است.

وی با اشاره به اینکه نوک پیکان دشمن در جبهه جنگ نرم به سمت نسل جوان و نوجوان جامعه است، افزود: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی، دینی تبلیغی و اعزام مبلغان آگاه سازی نسل جوان و تبیین راه های مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در طول سال و مناسبت های مذهبی، بیان داشت: ترویج و تبیین فعالیتهای قرآنی در اولویت برنامه های اجرایی است.

وی در ادامه اظهار داشت: آشناسازی جوانان با آموزه های دینی و قرآنی هجمه های دشمن را خنثی و آسیبهای اجتماعی را کاهش می دهد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، عنوان داشت: اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین تاریخ فجر انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان از اهداف مهم اعزام مبلغان بوده و در این راستا تلاش می شود پیام انقلاب برای جوانان تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مبلغان در دهه فجر فرصتی مناسب در اختیار دارند تا دستاوردهای انقلاب را تبیین و با بصیرت افزایی بین نسل جوان، دسیسه های دشمن که در پی ایجاد فاصله بین نسل نو و انقلاب هستند را خنثی کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر هیأتهای مذهبی، انجمن های اسلامی، کانون مداحان و شاعران آیینی استان همکاری لازم را دارند./9459/302/ب2

ارسال نظرات