۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۷۵۲
امام جمعه اروندکنار:

حضور آمریکا در اجلاس آستانه برای حمایت از تروریست ها است

امام جمعه اروندکنار حضور آمریکا در اجلاس آستانه با توجه به ضعف و شکست تروریست ها در سوریه را در جهت حمایت از آنها برشمرد.
آمریکا

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اجلاس آستانه و دعوت از آمریکا برای حضور در آن گفت: کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران حل بحران سوریه به وسیله ملت سوریه را خواهان هستند و برای پایان بخشی به این بحران نخست باید عوامل آن شناسایی شود.

امام جمعه اروندکنار با بیان این که آمریکا سبب اصلی بحران سوریه و مؤسس تروریسم است، ابراز داشت: ترکیه با آموزش تروریست ها و حمایت از داعش، اعمال جنایت های بی شمار علیه مردم سوریه، ویران ساختن پناهگاه ها و اردوگاه ها را مرتکب شد و این کشورها نمی توانند به عنوان یک عضو بی طرف در اجلاس آستانه اعمال نظر و ایفای نقش کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار با اشاره به این که ایران، روسیه و سوریه حامیان ملت سوریه در اجلاس آستانه خواهند بود، اظهار داشت: دعوت آمریکا به اجلاس آستانه با توجه به شکست تروریست ها و پیروزی محور مقاومت، برای حمایت از تروریست ها است و جهانیان آگاه هستند که آمریکا گامی در دفاع از ملت های مظلوم برنداشت.

حجت الاسلام محمدی پور ادامه داد: آمریکا در پی چپاول، غارتگری، اختلاف افکنی و سرنگونی حکومت ها است و هرگز به ملت ها خدمت نمی کند و حامیان تروریست ها اهداف دیگری را پیگیری و به حل و فصل بحران سوریه نمی اندیشند.

وی به ضعف تروریست ها، حامیان و پدیدآورندگان آنها در سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: این ضعف نشان از پایان کار تروریست ها دارد اما با توجه به روایات آخر الزمانی چندان خوشبین به پایان بخشی بحران سوریه نیستیم؛ چرا که اضطراب تا دوران ظهور ادامه خواهد یافت./303/9456/ب1

ارسال نظرات