۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۷۱۹
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

توجه به امنیت و تأمین آسایش از نیازهای اساسی جامعه است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به امنیت و تأمین آسایش جامعه از نیازهای اساسی ملت بوده و باید در راه تداوم و پایداری این امنیت از هیچ تلاشی دریغ نشود.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در جمع طلاب و اساتید و مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در مکان حوزه علمیه این شهرستان، ابراز داشت: سربازان امام زمان(عج) رهبران دینی در جامعه و الگوی دینی مردم به شمار می روند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان رعایت سادگی و دوری از تجملات دنیا را سرلوحه کار خود قرار داده تا به عنوان الگویی کامل برای مردم محسوب شوند و اعتماد جامعه نسبت به جامعه روحانیت افزایش یابد.

وی با تشریح وظایف نماینده مجلس، بیان داشت: قانونگذاری و نظارت بر انجام کارها بر عهده نمایندگان مجلس بوده تا زمینه های پیشرفت و ارتقای استان خویش را فراهم کنند.

این مسؤول مطرح کرد: نماینده مجلس باید در زمینه های مختلف از جمله راهسازی، بهداشت و درمان، ارتباطات، ورزش و موارد دیگر باید نظارت کافی داشته باشد و همواره جدیت کافی را در حل مشکلات مردم و جامعه را به کار ببرد.

حجت الاسلام حسینی کیا در ادامه افزود: متأسفانه فرهنگ غرب در حال پیشروی در کشور بوده و آداب و رسوم خانواده های ایرانی را تحت الشعاع خود قرار می دهد، در نتیجه باید تمهیدات لازم برای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی اندیشیده شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تشکیل قرارگاه های فرهنگی، ابراز داشت: نیروهای انقلابی با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی ورود پیدا کرده و خلأهای فرهنگی جامعه را با استفاده از دستورات اسلام پر کنند.

وی در پایان اظهار داشت: توجه به امنیت و تأمین آسایش جامعه از نیازهای اساسی ملت بوده و باید در راه تداوم و پایداری این امنیت از هیچ تلاشی دریغ نشود./857/203/ب2

ارسال نظرات