۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۴۷۰۸
مدیرکل امور مبلغین و مساجد کشور:

مبلغان در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی تلاش کنند

مدیرکل امور مبلغین و مساجد کشور با تأکید بر تلاش مبلغان در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی، گفت: کاهش و رفع آسیب های اجتماعی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که باید همه با هم در جهت تحقق این مطالبات بسیج شویم.
حجت الاسلام رقیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام حسن رقیمی، عصر چهارشنبه در نشست مشترک با مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان ها در هرمزگان، گفت: این نشست با هدف بررسی فعالیت های ادارات تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در حوزه اعزام، استقرار و مساجد برگزار شد.

وی افزود: هدف امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، رصد فعالیت های مبلغان ثبت شده در سامانه سجام است، ساماندهی مبلغان در این سامانه صورت گرفته و فعالیت های شبکه تبلیغی نیز در سامانه مزبور با سهولت بهتری انجام می شود.

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مبلغانی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند می توانند گزارش عملکرد خود را از طریق این سامانه منعکس و ارجاع دهند.

حجت الاسلام رقیمی تأکید کرد: مدرک ارزیابی عملکرد دفاتر در این حوزه منوط به اطلاعات شبکه تبلیغ در سامانه سجام است.

وی همچنین به عقد تفاهم نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و آب و فاضلاب استان و همچنین دادگستری اشاره داشت و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با آب و فاضلاب هرمزگان، مبلغان موظف هستند در راستای آگاهی بخشی به عموم مردم در مصرف بهینه آب اقدام کنند.

مدیر کل امور مساجد و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر آموزش مستمر و به روز مبلغان، گفت: با توجه به تغییر استراتژی دشمنان در عرصه مقابله با اسلام و تشیع؛ هر روز شاهد توطئه‌ای جدید علیه باورهای دینی مردم هستیم که بایستی مبلغان خود را آماده مقابله با حنگ نرم دشمنان بکنند.

حجت الاسلام رقیمی در پایان تأکید کرد: همچنین مبلغان وظیفه دارند تا طبق تفاهم نامه منعقد شده بین تبلیغات اسلامی استان و دادگستری هرمزگان در جهت رفع جرائم و کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی که مدنظر مقام معظم رهبری است تلاش کنند./851/202/ب2

ارسال نظرات