۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۷۴۶۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بسیج اساتید ظرفیتی برای مقابله با نبرد نرم دشمن است

حجت الاسلام کاملی فر بسیج اساتید حوزه های علمیه را ظرفیتی بزرگ و مؤثر در دستیابی به آرمانهای انقلاب و مطالبات رهبری دانست و گفت: بسیج اساتید طلاب و روحانیون در رابطه با حفظ و ترویج روحیه انقلابی در جامعه نقشی بی بدیل خواهند داشت.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در آیین آغاز به کار بسیج اساتید طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید حفظ و تحکیم یابد، اظهار داشت: تفکر بسیجی موتور محرک انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر ضرورت حفظ و صیانت از تفکر بسیجی و ترویج روحیه انقلابی، خاطرنشان کرد: از مطالبات رهبر انقلاب حفظ و تدوام روحیه انقلابی در حوزه های علمیه و اندیشه بسیجی در جامعه است، ماندگاری، حفظ و گسترش نظام اسلامی در کنار ترویج روحیه‌ی انقلابی یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه اندیشه بسیجی باید در چند سطح به منظور حفظ روحیه و تفکر انقلابی در کشور مورد بهره برداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ضرورت فراگیر بودن روحیه‌ انقلابی در عامه‌ مردم سبب خواهد شد تا مسؤولان کشور بتوانند به پشتوانه‌ ایستادگی انقلابیون در جامعه برای حل مشکلات، تصمیمات انقلابی بگیرند.

وی با تأکید بر نفوذ و تحکیم اندیشه انقلابی در میان نخبگان کشور، تصریح کرد: اگر نخبگان جامعه دارای تفکر انقلابی باشند سبب خواهد شد تا مردم نیز انقلابی بمانند، انقلابی بودن نخگبان مانع تضعیف روحیه انقلابی مسؤولان و مردم خواهد شد و مردم را در مسیر انقلاب مقاوم خواهد کرد.

حجت الاسلام کاملی فر بسیج اساتید حوزه های علمیه را ظرفیتی بزرگ و مؤثر در دستیابی به آرمانهای انقلاب و مطالبات رهبری دانست و ابراز داشت: بسیج اساتید طلاب و روحانیون در رابطه با حفظ و ترویج روحیه انقلابی در جامعه نقشی بی بدیل خواهند داشت.

وی  با بیان اینکه در برابر هجمه سنگین دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی تشکیل اجتماعی از انقلابیون و نیروهای متعهد لازم و ضروری است، افزود: امروز دشمن از همه امکانات و توان خود برای مقابله با اسلام بهره می‌برد، تشکیل یک جبهه‌ بزرگ از نیروهای انقلابی برای بهره گیری از ظرفیت آنها در مقابل دشمن ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در مسائل اعتقادی، بسیجیان حوزه‌های علمیه و دانشگاه باید چهارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار مردم قرار دهند.

گفتنی است، در پایان این آیین، حجت‌السلام قربانی به عنوان مسؤول بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان منصوب شد./854/202/ب2

ارسال نظرات