۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۴۶۰۷
مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر:

تشکیل جبهه‌ای واحد در بین نیروهای انقلابی ضروری بود

حجت الاسلام صفوی گفت: همه کسانی که معتقد به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و تابع اسلام ناب محمدی هستند، لازم است در تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ورود پیدا کنند، حتی اگر در برخی موارد اختلاف نظری داشته باشد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سید عباس صفوی مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در باب نفس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: یکی از مسائل و دغدغه نیروهای انقلابی، عدم وجود تشکیلات انسجام یافته و متحد بود؛ الحمدلله همبستگی، تجمع  و وحدت این نیروها در یک جبهه واحد، سبب رفع این نقیصه شد.

وی درباره برنامه های این جبهه ابراز داشت: سازماندهی و تشکل بخشی به نیروهای انقلابی در سراسر کشور، از برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که در صورت شکل گیری و انسجام، تصمیم گیری به مراتب بسیار راحت تر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر در رابطه با موانعی که بر سر راه این جبهه خواهد بود، گفت: بعضی افراد مغرض امکان دارد با نام اصول‌گرا وارد این تشکل شوند و کارشکنی هایی انجام دهند؛ اما تا این مرحله که این حرکت خیلی خوب پیش رفته و اگر سازماندهی در تمامی استان ها سراسری شود، این حرکت ها نیز یقینا خنثی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این جبهه می تواند در رفع مشکلات کارساز باشد، اظهار داشت: اگر تشکل منسجم شود، شعارها واحد شده و هدف اصلی، مشکلات اساسی مردم خواهد بود که خروجی آن قطعا یک سری مسائل را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام صفوی تصریح کرد: در صورت موفقیت و انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در هدف و برنامه تعیین شده، می‌توان به تأثیرات آن در عرصه های دیگر در آینده امیدوار بود.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر اظهار داشت: از برکات و آثار این تشکل، می توان به سازماندهی همه نیروهای ارزشی اشاره کرد که تحلیل، موضع و جبهه واحد می تواند از خروجی های آن باشد.

حجت الاسلام صفوی افزود: کماکان همه نیروهای انقلابی که از این قضیه رنج می بردند که نیروهای اصولگرا تشکل واحدی ندارند، این جبهه را مورد استقبال و حمایت خود قرار داده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه کسانی که معتقد به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و تابع اسلام ناب محمدی هستند، لازم است در این تشکیلات ورود پیدا کنند، حتی اگر در برخی موارد اختلاف نظری داشته باشند./302/966/ب1

ارسال نظرات