۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۵۹۴
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

شهدای مدافع حرم خنثی کننده توطئه های دشمن هستند

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان فعالیت های سازمان آب و برق خوزستان در جنگ تحمیلی و تقدیم شهدا، گفت: امروزه به برکت خون شهدای مدافع حرم توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شده است.
اجتماع مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید یعقوب محمد مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، امروز در پنجمین یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان که در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد، با گرامی داشتن یاد و خاطره 530 شهید سازمان آب و برق خوزستان ابراز داشت: هر قدر که در مسائل دفاع مقدس تمرکز کنیم بیشتر به ژرفای این حرکت عظیم و افتخار ملت ایران پی می بریم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند که چندین دهه طول خواهد کشید تا بخشی از واقعیت های دفاع مقدس را بیان کنیم و در این باره سازمان آب و برق خوزستان در دوران دفاع مقدس به تنهایی وظایف وزارت نیرو را انجام داد.

این مقام مسؤول با بیان این که کارکنان سازمان آب و برق افزون بر خدمات آب دهی و برق رسانی در کنار رزمندگان در میدان نبرد و خط مقدم جبهه حضور داشتند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی پس از آزادی هر نقطه و تثبیت آن به دست رزمندگان اسلام، شاهد تأمین آب و برق آن به نخستین خدمت ارائه شده از سوی سازمان آب و برق بودیم.

مردای با اشاره به این که صنعت آب و برق به عنوان یک نیروی نظامی در جبهه عمل کرد، خاطرنشان کرد: بسیاری از موانع ایجاد شده برای جلوگیری از حرکت دشمن به وسیله مهندسی آب و از سوی متخصصان این صنعت صورت گرفت.

وی برکت خون شهدا و هدایت های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را سبب تحقق انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف و مأموریت ها قلمداد کرد و افزود: به برکت خون شهدای مدافع حرم توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شد و سوریه و عراقی که در آستانه سقوط کامل بودند هم اکنون به پیروزی نهایی نزدیک می شوند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: کارکنان وزارت نیرو به شعار سال لبیک گفتند و بزرگداشت شهدا برای نگه داشتن یاد آنها نشان از آن دارد که پیرو رهبر معظم انقلاب هستیم و هر اقدام و عمل خواسته شده را انجام می دهیم.

همچنین مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ضمن خیرمقدم گویی به حضار، حضور خانواده های شهدا را در یادواره مذکور افتخاری بزرگ دانست و عنوان کرد: شهدا حق بزرگی بر ملت و مملکت ایران دارند و  امیدواریم که در سازمان مربوطه یاد شهیدان را گرامی و به خانواده های آن خدماتی ارائه کنیم.

گفتنی است، تقدیر از خانواده های شهدای سازمان آب و برق خوزستان، سرودخوانی گروه نسیم قدر درباره شهدای مدافع حرم، اجرای نمایش از سوی هنرمند خوزستانی درباره شهدای جنگ تحمیلی و اهدا جوایز به پنج نفر از حاضران در یادواره از برنامه های صورت گرفته در یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان است./202/9456/ب1

ارسال نظرات