۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۵۷۹
سردار شاهوارپور:

حذف استبداد شاهنشاهی و وابسته نبودن به استکبار ثمره خون شهیدان است

سردار شاهوارپور با اشاره به توطئه های طاغوتیان علیه کشورمان، گفت: حذف استبداد شاهنشاهی و وابستگی به استکبار جهانی در عرصه مدیریتی ثمره خون شهیدان است.
سردار حسن شاهوارپور ، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، امروز در پنجمین یادواره شهدای سازمان آب و برق خوزستان که در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد، زنده نگه داشتن یاد شهدا را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: گفته های خداوند مبنی بر زنده بودن شهدا صادق و یاد آنها همیشه گرامی داشته می شود و برگزاری چنین یادواره هایی در این راستا است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) با بیان این که جان دادن و ایثارگری افتخاری بزرگ محسوب می شود، ابراز داشت: شهیدان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از روی آگاهی، بصیرت و روشن بینی مسیر شهادت و ایثارگری را انتخاب کردند که باید از زندگی دوباره آنها درس گرفته و مسیر خود را پیدا کنیم.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به عوامل مؤثر در ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: حوادث و توطئه های دشمنان و طاغوتیان صدر اسلام امروزه علیه نظام اسلامی به کار برده می شود اما تحولات و حوادث کنونی منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: دشمنان منطقه ای و دوردست به اقتدار نظام اسلامی با وجود همه تحریم ها و فشارها اعتراف و پله به پله عقب رانده شده اند که از جمله آنها انتخاب رییس جمهور مدنظر حزب الله در لبنان و همچنین رویگردانی ترکیه از کشورهای مرتجع منطقه و روی آوردن به محور جمهوری اسلامی ایران است که ثمره خون شهدا محسوب می شود.

وی ولایت و رهبری را جزو محورهای اصلی در ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ولایت و رهبری از ظرفیت های اساسی که در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی درخشندگی و نقشی اساسی دارد و در کنار آن حضور همیشگی مردم در صحنه ها با پیشتازی شهدا و ایثارگان والامقام از دیگر عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

سردار شاهوارپور حذف استبداد شاهنشاهی از عرصه مدیریتی را از برکت خون شهیدان برشمرد و گفت: وجود رهبری و پیوستگی شهدای والامقام با ولایت و رهبری در مبارزه با رژیم شاهنشاهی سبب حذف استبداد و وابستگی به استکبار جهانی است و امروزه شاهد عدم تصمیم گیری و وابستگی سیاسی داخلی، خارجی و مدیریت کشور به بیگانگان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) به خدمات مهندسان و کارکنان سازمان آب و برق خوزستان در دوران جنگ تحمیلی اشاره و اظهار داشت: سازمان آب و برق در  میدان نبرد حضور و نقشی اساسی در جلوگیری از حرکت زرهی دشمن ایفا کرد که در این باره کارشناسان آب و عمران کانال آبی(کانال سلمان) به طول 90 کیلومتر را طرح ریزی و پیشنهاد کردند که با پمپاژ آب کارون به درون آن جلوی حرکت تانک های دشمن را گرفتند.

این مقام مسؤول در پایان با بیان این که ولایت فقیه، ملت بیدار و حضور جوانان ایثارگر ادامه دهنده راه شهدا بر اقتدار انقلاب اسلامی افزود، گفت: اوباما شکست تروریست ها در حلب را به دلیل قدرت منطقه ای ایران و قدرت روسیه ای دانست که در همراهی با محور مقاومت دوباره خود را نشان داده است و هم اکنون حامیان تروریست ها به اهداف نامقدس خود دست نیافته اند./202/9456/ب1

ارسال نظرات