۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۷۴۵۳۰
با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز؛

نخستین سالگرد شهید مدافع حرم در اهواز برگزار می شود

نخستین سالگرد شهید مدافع حرم، مداح اهل بیت(ع) شهید داوود نریمیسا با حضور اقشار گوناگون مردم و سخنرانی امام جمعه موقت اهواز برگزار می شود.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم، مداح اهل بیت(ع) شهید داوود نریمیسا با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی امام جمعه موقت اهواز 8 بهمن ماه در این شهرستان برگزار می شود.

براساس این گزارش، در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه حاج رضا نبوی و مازیار قشقایی به ذکر ثنای اهل بیت(ع) می پردازند.

بنابراین این گزارش، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم، مداح اهل بیت(ع) شهید داوود نریمیسا با اجرای عبدالغفور شیری روز جمعه 8 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 14 بعداز ظهر به نشانی زیتون کارگری مسجد حضرت حجت(عج) اهواز برگزار می شود.

گفتنی است، شهید مدافع حرم، مداح اهل بیت(ع) شهید داوود نریمیسا در تاریخ 12 بهمن ماه 94 بر اثر اصابت تیر طی عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

همچنین به نقل از خواهر شهید، مدافع حرم داوود نریمیسا شهادتش تا اندازه ای به شهادت حضرت ابوالفضل شبهات داشت و این آرزوی برادرم بود./204/9453/ب1

ارسال نظرات