۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۷۴۵۱۴
استاندار سمنان:

خدمات آیت الله هاشمی برای کشور ماندگار است

استاندار سمنان گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بین‌المللی بود که همگان از آثار وجودی وی بهره بردند و برکات تلاش‌های آن بزرگوار برای کشور همچنان پایدار و ماندگار خواهد بود.
استاندار سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، محمدرضا خباز در آئین بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی وارسته، تأثیرگذار و برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به خدمات و مبارزات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبارزات تأثیرگذاری را با رژیم ستم‌شاهی در راستای اهداف بلند امام راحل انجام داده و در این راه مورد شکنجه و بازداشت ساواک نیز قرار گرفت.

استاندار سمنان با اشاره به خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: نقش مؤثر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سنگرهای مختلف انقلاب اسلامی مانند دفاع مقدس، بازسازی کشور پس از جنگ، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام بر هیچ فردی پوشیده نیست.

خباز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود از آیت‌الله هاشمی به عنوان رفیق 59 ساله و تکیه‌گاهی مطمئن نام بردند که نشان‌دهنده عمق محبت میان این دو یار قدیمی است.

وی با اشاره به دیگر نکات پیام مقام معظم رهبری درباره ایت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: بر اساس این پیام مقام معظم رهبری، خناسان نتوانستند میان دوستی و عهد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری جدایی بیندازند.

استاندار سمنان با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بین‌المللی بود که همگان از آثار وجودی وی بهره بردند عنوان کرد: برکات تلاش آن بزرگوار همچنان پایدار خواهد بود.

خباز با اشاره به اینکه بر اساس پیام مقام معظم رهبری آثار وجودی و برکات تلاش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همه اطراف ما مشهود است خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی از میان ما رفت؛ اما راه و تفکر هاشمی همچنان پایدار و استوار خواهد بود./101/977/ب1

ارسال نظرات