۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۷۴۵۰۰
حجت الاسلام صفری خبر داد؛

برگزاری نخستین مرحله بزرگداشت آیت الله نجفی در بیت آیت الله نوری همدانی

مسؤول کميته علمى ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت آيت‌الله نجفى همدانى(ره)، گفت: یستمین سالگرد رحلت آیت الله نجفی همدانی در سه مرحله برگزار خواهد شد که در نخستین مرحله مراسمی در روز اول بهمن ماه در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.
حجت الاسلام ناصر صفری

حجت الاسلام ناصر صفری، استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برگزاری بزرگداشت آیت الله نجفی همدانی، اظهار داشت: بیستمین سالگرد رحلت آیت الله نجفی همدانی در سه مرحله برگزار خواهد شد که در نخستین مرحله مراسمی در روز جمعه اول بهمن ماه در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مراسم روز اول بهمن ماه در قم آیت الله نوری همدانی در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم به ایراد سخن درباره شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله نجفی همدانی خواهد پرداخت.

مسؤول کميته علمى ستاد بزرگداشت بيستمين سالگرد رحلت آيت‌الله نجفى همدانى(ره) از دعوت اختصاصی بیوت مراجع در قم برای حضور در این مراسم خبر داد و ابراز داشت: بخش دوم از برگزاری همایش برای آیت الله نجفی همدانی به اوایل اسفندماه موکول می شود که در حوزه علمیه همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله سوم این همایش در همدان، یادآور شد: در بخش سوم این همایش هدف توجه به ابعاد شخصیتی و علمی این شخصیت بزرگوار است تا بیش از پیش در میان اقشار مردم معرفی و شناسانده شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به شخصیت علمی و معنوی آیت الله نجفی همدانی، ابراز داشت: جلسات آیت الله نجفی همدانی محفل انسی برای رزمندگان دفاع مقدس بود و ایشان ارادت عجیبی به امام راحل داشت.

وی ابراز داشت: آیت الله نجفی روحیه ای انقلابی داشت و همواره جوانان را به حمایت و تبعیت از ولایت فقیه تشویق و ترغیب می کرد و جوانان نیز از نفس و دم مسیحایی این عالم فرزانه استفاده ها برده و در مسیر خودسازی می کوشیدند.

مسؤول کمیته علمى ستاد بزرگداشت بیستمین سالگرد رحلت آیت‌الله نجفى همدانى(ره) در پایان افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش توجه دادن نسل جوان به ابعاد سیاسی و اجتماعی شخصیت آیت الله نجفی همدانی است تا جوانان ایشان را الگوی خود قرار دهند./979/302/ب2

ارسال نظرات