۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۴۷۴۴۹۵
سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد کشور:

اسلام توانایی نابودی تمامی دشمنان و تکفیری‌ها را دارد

نماینده ولی ‌فقیه و سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به این آیه از سوره مبارکه رعد که اسلام ستون‌های کفر را کوچک می‌کند، گفت: این آیه نشان می‌دهد که اسلام توانایی نابودی تمامی دشمنان و تکفیری‌ها را دارد.
آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی سرپرست بنیاد پانزده خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت ‌الله حسن صانعی، نماینده ولی ‌فقیه و سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد، عصر روز گذشته در آیین کلنگ ‌زنی خوابگاه دانشجویی دخترانه ۱۵ خرداد که با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار، مسؤولان استانی، اساتید و دانشجویان در سالن فارابی دانشکده علوم دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حاشیه ‌هایی مبنی بر اختلاف رهبری و آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: رهبر معظم انقلاب و آیت ‌الله هاشمی جانشان با هم بود و طرح این مسائل در فضای کشور شایسته نیست.

نماینده ولی ‌فقیه و سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با تأکید بر اینکه آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی تلاش‌های بسیاری برای پیروزی و تداوم انقلاب داشت، اظهار کرد: ما کجای انقلاب بوده‌ایم و چه مشکلاتی را در مسیر انقلاب دیده‌ایم که این ‌گونه در مورد آیت‌الله رفسنجانی سخن می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه وقت مردم را نباید صرف تعاریف بی‌جا کنیم، تصریح کرد: یکی از خصوصیات آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی این بود که از تعریف بی‌جا بدش می‌آمد.

آیت ‌الله صانعی به فرمایشات رهبری در مورد خناس ها اشاره کرد و ادامه داد: وسیله برای شناخت خناسی ها فراوان است و همه خناسی ها را به خوبی می‌ شناسند همچنان که خداوند در قرآن به این خناس ها اشاره کرده است.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) از بدو زندگی در مقام دفاع از حق بود، گفت: امام بصیر بود و به خوبی می ‌دانست که چه وقت باید چکار کند و چه زمانی حرکت را آغاز کند.

وی با اشاره به کلنگ زنی خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد در دانشگاه شهرکرد، افزود: نخستین خواسته ما در اسلام حفظ ناموس است و بنا بر همین ارزش به ساخت خوابگاه‌های دخترانه دانشجویی در دانشگاه‌ها مشغول شده‌ایم.

آیت‌الله صانعی تصریح کرد: ما باید از قدرت تعقل خود در حد مطلوب استفاده کنیم زیرا اگر درک درستی نسبت به خدا و آفرینش نداشته باشیم جهنمی خواهیم شد و اگر فکر کردیم و حرکت کردیم بهشت از آن ماست.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به این آیه از سوره مبارکه رعد که اسلام ستون‌های کفر را کوچک می‌کند، تصریح کرد: این آیه نشان می‌دهد که اسلام توانایی نابودی تمامی دشمنان و تکفیری‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه همه باید با هم برادر باشیم، افزود: این چیز ساده‌ای نیست و راهش برگشت به اخلاق و رفتار امام راحل و برگشت به آموخته‌های اسلام است.

آیت‌الله صانعی در پایان تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «دعواها برای چیست اگر برای دنیاست که چند روز بیشتر نیست و اگر برای غیر آن است حماقت است.»/9457/202/ب2

ارسال نظرات