۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۴۴۷۹
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

تربیت نسل کارآمد و تاثیرگذار، بزرگ‌‌ترین سرمایه ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی بیان اینکه تربیت نسل کارآمد و تاثیرگذار بزرگترین سرمایه ایران اسلامی است، گفت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید تربیت نسل تاثیرگذار را به عنوان یکی از اولویت های خود بدانند و در این مسیر تلاش کنند.
دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه استان مرکزی با حضور آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک عصر امروز در مراسم بهره برداری از نمازخانه دبیرستان شهدای آلومینیوم اراک، بیان کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی در جهت ایجاد جامعه ای پیشرفته و پیشرو در همه زمینه ها گام بردارند.

آینده سازان کشور نیازمند حمایت و امکانات به روز هستند

امام جمعه اراک با بیان اینکه تربیت نسل کارآمد و تاثیرگذار بزرگترین سرمایه ایران اسلامی است، گفت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید تربیت نسل تاثیرگذار را به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار بدانند و در این مسیر تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه آینده سازان کشور و استان در امور پژوهشی و مهارت آموزی نیازمند حمایت و امکانات به روز هستند، خاطر نشان کرد: مشارکت خیران در این عرصه بهترین و ارزشمندترین هزینه کرد بین نسلی است و به عنوان باقیات و صالحات می ماند.

حضور و حمایت خیران از طرح های علمی و آموزشی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حضور و حمایت خیران از طرح های علمی و آموزشی، شاخصه اساسی در تربیت نسلی کارآمد و تاثیرگذار برای کشور است، گفت: حمایت خیران از طرح های آموزشی هدفمند و تقویت ابزار و زیرساخت های این حوزه سرمایه ای است که در سال های آتی به بار می نشیند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همه و همه باید در مسیر اهداف آموزش و پرورش مقتدر در کشور گام بردارند، افزود: پیوستن مردم در کنار دولت، پشتیبانی و رفع مشکلات آموزش و پرورش از سوی مردم  یکی از راه های ایجاد آموزش و پرورشی قدرتمند و تاثیرگذار در کشور است.

ضرورت صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز شاهد کمبود منابع آبی و افت نگران کننده سطح آب های زیر زمینی در استان مرکزی هستیم و با توجه به کاهش بارندگی ها و نزولات آسمانی سالانه حدود یک متر از سطح آب سفره های زیر زمینی استان کاسته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب در قسمت های مختلف جامعه را ضرورتی مهم دانست و خاطر نشان کرد: آب ارشمند است و باید با تبیین و گسترش فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب از این مهم حفاظت کرد.

به گزارش رسا، در این مراسم، نمازخانه شهید محمد جعفر قائمی با 197 متر مربع زیر بنا و صرف سرمایه یک میلیارد و پانصد هزار میلیون ریال با مشارکت خیران مدرسه ساز(مادر شهید والا مقام محمد جعفر قائمی) و دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان در اراک به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است، در این مراسم از مادر شهید والامقام محمد جعفر قائمی با اهدای لوح تجلیل شد./202/842/ب1

ارسال نظرات