۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۴۲۷
امام جمعه دزفول:

اعدام 3 جوان بحرینی لایه پنهان استبداد آل خلیفه را آشکار کرد

امام جمعه دزفول با اشاره به این که آل خلیفه براساس استبداد و خفقان حقوق بشر را زیرپا می گذارد، گفت: اعدام 3 جوان بحرینی لایه پنهان استبداد آل خلیفه را آشکار کرد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنایت رژیم آل خلیفه در اعدام سه جوان این کشور، ابراز داشت: این اقدام انقلاب و نهضت مردم بحرین را شعله ور تر کرد؛ چراکه مردم بحرین به دنبال تظاهرات مسالمت آمیز بودند و خواسته ای فراتر از حق عادی، قانونی و مشروع همچون همه بشریت نداشتند.

وی با بیان این که مردم بحرین به دنبال برقراری آزادی و تحت فشار نبودن علما هستند، اظهار داشت: رژیم آل خلیفه با این اقدام لایه پنهانی از استبداد و عدم وجود آزادی در بحرین را دوباره به عرصه ظهور رساند؛ این لایه پنهان با این جنایت برای جهان آشکار شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: کشورهای مسلمان و عربی نسبت به جنایت های آل خلیفه درباره اعدام 3 جوان بحرینی به دلیل بی منطقی و برخلاف قانون و مقررات حکام این کشور واکنش نشان دهند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تأکید براین که آل خلیفه براساس استبداد و خفقان عمل و حقوق بشر را زیرپا می گذارد، افزود: با این جنایت انقلاب مردم بحرین وارد مرحله جدیدی شده و خداوند مردم این کشور را یاری کند تا بتوانند به زودی ریشه فاسق آل خلیفه را از بین ببرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به این که مردم بحرین در برابر رژیم آل خلیفه هوشیار باشند، گفت: استقامت و پایداری، همبستگی نیروهای انقلابی و هم افزایی سبب به ثمر رسیدن انقلاب مردم بحرین خواهد شد.

امام جمعه دزفول بیان داشت: در کشورهای اسلامی همچون سوریه و عراق مردم با استقامت موفق شدند که به نتیجه و موفقیت برسند که این حوادث بر اتفاقات سیاسی منطقه اثر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: وقتی دشمن مرتکب جنایاتی مثل اعدام 3 جوان شیعی می شود نشان دهنده استیصال و به وحشت افتادن آنها است.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه 3 جوان شیعی را به دلیل مقابله با سرکوبگری های رژیم حاکم به اعدام محکوم و حکم آنها را اجرا کرد که در این باره برخی علمای بحرینی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و احزاب و گروه های سیاسی خواستار تظاهرات گسترده شدند./302/9453/ب1

ارسال نظرات