۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۷۴۴۱۶
روحانی پاکستانی:

اعدام جوانان بحرینی نشان دهنده ماهیت تروریستی آل خلیفه است

مسئول بخش بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعدام سه جوان انقلابی بحرین را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام سید شفقت شیرازی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی مسؤول بخش بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی اعدام سه جوان انقلابی بحرین را محکوم کرد و این جنایت را اقدامی غیر قانونی و غیر انسانی دانست.

وی با تأکید بر اینکه اسلام بر عدم دوام ظلم تأکید دارد، گفت: مراعات عدالت بین شھروندان و برقراری امنیت، ابتدایی ترین وظیفه یک دولت است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه اعدام یک جوان شیعه در پاکستان دل مردم را به درد آورد، افزود: با شنیدن خبر اعدام سه جوان انقلابی شیعه در بحرین این درد دو چندان شدہ است.

وی اعدام جوانان بحرینی را تروریسم دولتی آل خلیفه تلقی کرد و ابراز داشت: اعدام این سه جوان پایه ھای دولت آل خلیفه را می لرزاند و اسباب سقوط این دولت را فراھم خواھد ساخت.

حجت الاسلام شیرازی سکوت و بی تفاوتی مجامع جھانی و مراکز حقوق بشر نبست به وضعیت اسفبار حقوق انسانی در بحرین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: مجلس وحدت مسلمین پاکستان اقدامات غیر انسانی و غیر اخلاقی مزدوران آل خلیفه را در بحرین به شدت محکوم می کند.

وی به خانوادہ ھای این سه شھید بحرینی تسلیت گفت و از سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی و کشورھای اسلامی خواست که جلو موج خون و خونریزی در سرزمین ھای اسلامی را بگیرند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات