۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۴۳۹۴
جعفری:

تفرقه میان مسؤولان نظام توطئه‌ هدفمند دشمنان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: تفرقه میان مسؤولان نظام و تخریب قوای سه گانه در مقاطع مختلف یکی از توطئه‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده دشمنان در آستانه انتخابات حساس سال آینده است.
سردار عزت الله جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در چهارمین نشست ستاد گرامیداشت سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آثار و برکات انقلاب اسلامی پس از گذشت 38 سال هنوز ادامه دارد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران از هر جهت مایه عزت و اقتدار ملت و ذلت دشمنان اسلام و تشیع بوده است، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی در منطقه به خطر افتاد و دست استعمارگران از غارت ثروت‌های خدادادی ایران قطع شد.

سردار جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت های طبقه محروم جامعه ایرانی است، گفت: امروز یکی از توطئه های اصلی دشمنان جدا کردن این طیف از انقلاب اسلامی است که باید تلاش شود همچون سال های نقشه های دشمنان برای جداسازی ملت از انقلاب نقش بر آب شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی کشور و اوضاع پیچیده منطقه و تحولات جهانی، باید همه تلاش کنیم برنامه های دهه فجر امسال و راهپیمایی مهم 22 بهمن با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

وی با بیان این‌که تفرقه میان مسؤولان نظام و تخریب قوای سه گانه در مقاطع مختلف یکی از توطئه‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده دشمنان در آستانه انتخابات حساس سال آینده است، افزود: طبیعی است که مسؤولان نظام گاهی با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند، اما نباید این مسائل در سطح عمومی جامعه رسانه‌ای شود.

سردار جعفری با اشاره به این‌که دشمنان نظام از هر خلاء و ضعفی به دنبال ضربه به ارکان نظام اسلامی و تضعیف نقش ولایت فقیه در نظام اسلای ایران است، افزود: ترویج فضای یأس در جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از دیگر توطئه های دشمنان نظام علیه ملت ایران است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که هنوز آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان جامعه تبیین نشده است، افزود: کشوری که از هر جهت وابسته به غرب بود، امروزه در بسیاری از علوم جدید جزء کشورهای برتر جهان به شمار می رود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش نهضت‌های آزادی بخش ملت‌های مظلوم علیه مستکبران در سراسر جهان بوده است، افزود: اگر امروز شاهد مقاومت مردم عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین و دیگر کشورهای جهان علیه ظالمان هستیم، همه به برکت انقلاب اسلامی ایران است./935/203/ب2

ارسال نظرات