۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۳۹۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تبلیغات و تحرکات انتخاباتی در جشن‌های دهه فجر ممنوع است

حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که جشن های دهه فجر امسال نباید رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی داشته باشد، گفت: با تحرکات انتخاباتی در جشن‌های دهه فجر برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در چهارمین نشست ستاد که در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سوء استفاده برخی جریان‌های سیاسی و کاندیداهای احتمالی انتخابات شورای شهر از برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: تبلیغات و تحرکات انتخاباتی در جشن‌های دهه فجر ممنوع است.

وی با تأکید بر این‌که جشن های دهه فجر امسال نباید رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک تر شدن به زمان انتخابات آینده شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، باید مراقب باشیم تا آیین های مختلف و جشن های مربوط به دهه فجر به مسائل انتخاباتی مرتبط نشود.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که سفارش شده تا با تحرکات انتخاباتی در جشن‌های دهه فجر برخورد شود، افزود: انتظار داریم کاندیداهای احتمالی انتخابات از فضای جشن و سرور آیام الله دهه فجر به نفع خود استفاده نکنند، چرا که این ایام فرصتی برای وحدت و همگرایی ملت در سایه ولایت است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که وحدت و انسجام ملی مهمترین پیام و هدف جشن های دهه فجر است، افزود: باید دانست که انقلاب اسلامی ایران تنها با وحدت و همگرایی اقشار مختلف مردم به پیروزی رسیده است و تداوم انقلاب نیز با اتحاد و ولایت‌مداری محقق می شود.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال تفرقه میان مردم و مسؤولان هستند، تصریح کرد: با توجه به این‌که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تفرقه و کمرنگ کردن آیین های دهه فجر هستند، بیش از هر زمان به وحدت و انسجام نیازمندیم؛ تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمائی 22 بهمن یکی از اهداف ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی خواهد کرد، افزود: پیام راهپیمایی 22 بهمن وحدت ملت ایران علیه ظالمان و مستکبران است؛ انتظار داریم کمیته های 23 گانه ستاد بزرگداشت در تمامی برنامه ها مسائل شرعی و دینی را مدنظر قرار داده و حرمت ائمه اطهار(ع) نگه داشته شود.

وی با بیان این‌که بایستی افکار و اندیشه های امام راحل و مطالبات مقام عظمای ولایت در ویژه برنامه های دهه فجر تبیین شود، تصریح کرد: آیین های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پاسخی کوبنده و بسیار محکم برای دشمنان و یاوه گویان علیه جمهوری اسلامی است./935/202/ب2

ارسال نظرات