۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۳۸۳
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

جناح های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند

استاد حوزه علمیه قم خواستار کنار گذاشتن اختلافات از سوی جناح ها و گروه های سیاسی کشور شد و وحدت را رمز بقا و تداوم نظام اسلامی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی برای حل مشکلات کشور گفت: کلمه وحدت کلمه بسیار مبارکی است که در هر عرصه ای وقتی پیدا شود تأثیرات اعجازی می گذارد.

وی افزود: قطعا تلاش های یک گروه متحد و منسجم به نتیجه مطلوب می رسد، ملت بزرگ ایران اسلامی همواره ثمرات حاصله از انسجام و اتحاد بین آحاد شهروندان ایرانی را به صورت عیان احساس و نظاره کرده است از این رو وحدت مسأله بسیار مهم به شمار می رود.

رییس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم با بیان این که وحدت به عنوان یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، اظهار داشت: وحدت همه اقشار و قوای کشور رمز پیروزی در دفاع جانانه جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی 8 ساله بوده است.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام موجود بین آحاد جامعه دلیل موفقیت و سربلندی در عرصه های گوناگون علمی، اجتماعی، صنعتی و نظامی است، در همه این عرصه ها اثر کلمه طیبه وحدت به خوبی احساس می شود که از این به بعد در همه عرصه هایی که پیش می آید باید وحدت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان این که در صحنه های گوناگون وحدت یک وظیفه اصلی و اساسی برای همه گروه های سیاسی و قوای کشور است، ابراز داشت: نخبگان و فعالان عرصه های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای که لازمه تعدد افکار است باید دست وحدت را به گرمی بفشارند.

وی عنوان کرد: با انسجام و همسویی در حرکات خود می توانیم بر مشکلات داخلی غلبه پیدا کرده و در عرصه منطقه ای و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگوی اتحاد و انسجام معرفی کنیم، با همین وحدت و انسجام می توانیم بر باقی مانده مشکلاتی که استکبار درصدد تحمیل آن بر نظام اسلامی است فائق بیایم./1323/ت302/ج

 

ارسال نظرات