۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۳۶۸
جبهه العمل اسلامی لبنان:

آل خلیفه از ملت بحرین انتقام سیاسی گرفت

جبهه العمل اسلامی لبنان اعدام جوانان انقلابی از سوی آل خلیفه را انتقام سیاسی از ملت بحرین توصیف کرد.
شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور پیامی اعدام جوانان بحرینی را محکوم کرد و اظهار داشت: آنچه رخ داد یک اعدام و انتقام سیاسی از ملت بحرینی بود که شعار اصلاح و جنبش مسالمت آمیز را از روز اول تاکنون سر می دهد.

این جبهه ادامه داد: از ملت بحرین می خواهیم در اوج هوشیاری قرار داشته تا در دام توطئه بزرگی که نظام برای آنها کشیده است، گرفتار نشوند. آنان باید مسالمت آمیز بودن جنبش را حفظ کرده و تحت تاثیر اقدامات نظام قرار نگیرند.

العمل اسلامی بر لزوم روشن شدن واقعیت های قتل دو نیروی پلیس اماراتی و یک نیروی بحرینی شد و اظهار داشت: سازمان های حقوقی جهان تأکید کردند که این سه جوان در جنایت قتل این نیروها هیچ نقشی نداشتند اما آل خلیفه با این جنایت درصدد به بن بست رساندن کامل بحران در این کشور است.

همچنین شیخ احمد القطان از روحانیان اهل تسنن و رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در واکنش به اعدام سه جوان انقلابی در بحرین تأکید کرد این جنایت کاملا سیاسی به شمار می آید.

وی افزود: ما به هیچ وجه استفاده از خشونت و روی آوردن به کارهای تخریبکارانه را در هر مکان و زمان توجیه نمی کنیم اما اوضاع در بحرین را ناآرام دانسته و از کشورهای عربی و اسلامی و حتی غربی می خواهیم مسؤولیت خود را در قبال بحرین پیش از آنکه این کشور به ویرانی کامل برسد و فتنه طایفه ای و مذهبی سراسر کشور را فراگیرد، انجام دهد.

گفتنی است آل خلیفه، دو روز پیش 3 جوان بحرینی به نام های «سامی مشیمع»، «علی السنکیس» و «عباس السمیع» را بدون ارائه مدرکی دال بر گناهکار بودن، اعدام کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات