۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۷۴۳۶۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح انس با شهدا در حوزه های علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری طرح انس با شهدا در حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: در این طرح وصیت نامه شهدا در مدارس علمیه قرائت می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهدا الگوی ما در زمینه های گوناگون هستند و ادامه راه شهدا نیازمند آشنایی با آرمانها، اهداف و اخلاق این بزرگواران است.   

وی با اشاره به هجمه های دشمن و هدف قرار دادن باورهای دینی جوانان و ضربه زدن به ارزشهای دینی و انقلابی در قالب این هجمه ها عنوان داشت: راه مقابله با این هجمه ها ترویج و تبیین رزشها و آشناسازی جوانان با آنها است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه و لازمه مقابله با هجمه های دشمن دانست و افزود: در سایه ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باورهای دینی جوانان تقویت و جلوی توطئه های دشمن گرفته می شود.

وی با بیان اینکه طرح انس با شهدا در حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود، اظهار داشت: در قالب این طرح وصیت نامه شهدا به ویژه شهدای روحانی در مدارس علمیه به صورت مستمر قرائت می شود.

حجت الاسلام میناپور هدف از برگزاری این را بهره گیری از ویژگیهای اخلاقی شهدا و الگو قرار دادن شهدای روحانی برای طلاب است.

وی در ادامه از نام گذاری حجره مدارس علمیه لرستان به نام شهدا خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای روحانی، حجره ها با نام شهدا نام گذاری می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: این اقدام فرصتی مناسب برای معرفی شهدای روحانی بین طلاب و پاسداشت خدمات شهدای روحانی است./9459/302/ب2

ارسال نظرات