۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۷۴۳۶۶
آیت الله صفایی بوشهری:

تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه ورزش در کشور ضروری است

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار رئیس فدراسیون فوتبال کشور، گفت: تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه ورزش در کشور ضروری است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور، گفت: تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه ورزش در کشور ضروری است.

وی افزود: سند چشم‌انداز ورزش باید متناسب با ظرفیت‌های آمایشی، برش جغرافیایی و توانایی‌های منطقه‌ای و استانی تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: نبود سند چشم انداز ورزش در کشور یکی از عواملی است که سبب می شود در رویدادهای مهم مانند المپیک نسبت به دوره های پیشین عملکرد ضعیف تری داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر بر تحقق اندیشه ها و مطالبات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: همچنین برای تحقق اندیشه‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح جامع فدراسیون‌های ورزشی کشور باید در قالب سند ورزش ایران طراحی شود.

وی با بیان اینکه ورزش به مدیریت علمی و دانش بنیان نیاز جدی دارد تصریح کرد: هر دو عرصه ورزش همگانی و قهرمانی برای موفقیت نیاز اساسی به برنامه ریزی دانش بنیان دارند.

آیت الله صفایی بوشهری در ارتباط با نقش ورزش اظهار کرد: ورزش نه تنها درسلامتی و نشاط بلکه در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هم اثری مشهود دارد.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ورزش دوستان فراوان در استان بوشهر بیان کرد: ورزش در بین مردم این استان دارای جایگاه ارزشمندی است و می طلبد که مسؤولان به ورزش این استان توجه ویژه کنند.

وی تاکید کرد: داشتن یک مجتمع بزرگ ورزشی در استان بوشهر نیاز مبرم برای ورزشکاران این استان است که با توجه به ظرفیت های ورزشی این استان باید زمینه احداث آن فراهم شود./101/833/ب1

ارسال نظرات