۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۴۷۴۳۴۷
آیت الله حیدری:

خون جوانان بحرینی سبب جوشش بیشتر نهضت مردم خواهد شد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم بحرین به نهضت خود ادامه دهند چراکه پیروزی در انتظار آنها است، گفت: خون جوانان بحرینی سبب جوشش بیشتر نهضت مردم خواهد شد.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعدام 3 جوان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه بر اثر ظلم و ستم دولت حاکم بحرین، ابراز داشت: این سه جوان به درجه شهادت نائل آمدند و این اتفاق را به مردم بحرین تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که مردم بحرین باید به نهضت خود ادامه دهند چراکه پیروزی در انتظار آنها است، ادامه داد: رسوایی و ننگ از آنِ حاکم و رژیم بحرین و آل خلیفه خواهد بود.

آیت الله حیدری با بیان این که به یقین با کشتار مردم نمی توانند مانع از حرکت انقلابی آنها شوند، اظهار داشت: مردم بحرین در مسیر سرکوب رژیم حاکم تا کنون نزدیک به 150 نفر شهید داده اند و به هیچ وجه از حرکت خود عقب نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خون 3 جوان بحرینی که از سوی حکام رژیم آل خلیفه ریخته شده سبب جوشش بیشتر نهضت مردم بحرین خواهد شد.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه 3 جوان شیعی را به دلیل مقابله با سرکوبگری های رژیم حاکم به اعدام محکوم و حکم آنها را اجرا کرد که در این باره برخی علمای بحرینی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و احزاب و گروه های سیاسی خواستار تظاهرات گسترده شدند./302/9453/ب1

ارسال نظرات