۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۳۳۲
نماينده ولی‌فقيه در سيستان و بلوچستان:

نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با انقلاب پیوند خورده است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مرد بزرگی بود که لحظه‌ای از رهبری جدا نبود و خدمات فراوانی به این انقلاب ارائه کرده است، گفت: همه عمر این شخصیت برجسته انقلاب در جهت خدمت به انقلاب سپری شد.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مسجد توفیق شهر نکا با بیان این که نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با انقلاب پیوند خورده است و همانطور که انقلاب با نام امام و رهبری گره خورده است، گفت: نام این ابرمرد هم در جای جای این انقلاب و نظام هویدا است و پیوند ناگسستنی با انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز دوست و دشمن بخواهد از انقلاب بنویسد، باید از هاشمی هم بنویسد چرا که انقلاب، بدون نوشتن و یاد خاطرات هاشمی نیست و آن کتاب ابتر است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه انقلابیون ما برای برقراری انقلاب و نظام، در شکنجه‌گاه‌های انقلاب رنج‌ها و شکنجه‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، تصریح کرد: با نائل شدن بر این درد و رنج‌ها، انقلاب ما به این جایگاه رفیع رسیده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی مرد بزرگی بود که لحظه‌ای از رهبری جدا نبود و خدمات فراوانی به این انقلاب ارائه کرده است، تصریح کرد: همه عمر این شخصیت برجسته انقلاب در جهت خدمت به انقلاب سپری شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مقید به حضور مطلق و در زمان مقرر در مراسم‌ها و نشست‌ها هستند، اذعان داشت: در جلسه‌ای با مقام معظم رهبری، ایشان یک ربع دیرتر از زمان اعلام شده، آمدند و بعد از ورود اعلام کردند که یک ربع آقای هاشمی دیر آمد و به همین دلیل دیر آمدند و این بیانگر توجه مهم بوده است که آقا صبر کردند تا ایشان بیاید و با هم وارد شدند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی دو یار حدود ۶۰ سال هستند، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون لحظه‌ای بین این دو جدایی نبوده و در کنار ولی فقیه نظام بودند و خود را جدای از انقلاب و نظام ندانستند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه در طول انقلاب توطئه‌ها و نیرنگ‌های مختلفی علیه نظام راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: تنها دستی که با تدبیر خاص، حیله‌های دشمنان را خنثی کرد؛ دست مقام معظم رهبری بود که به همین دلیل مسؤولیت تشخیص مصلحت نظام را به هاشمی داد.

وی با بیان اینکه دشمن از ضربه زدن به نظام لحظه‌ای باز نمی‌ایستد که باید مراقب باشیم و بدانیم نباید فرصتی برای ضدانقلاب فراهم شود، گفت:  باید با اتحاد و همبستگی در ادامه راه انقلاب با حمایت از مقام معظم رهبری در مسیر ولایت ثابت‌قدم باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از خانواده هاشمی‌رفسنجانی که آب پاکی بر روی دست بدخواهان ریختند، افزود: دشمنان تلاش داشتند تا از جسد و نام هاشمی سوء استفاده و بهره‌برداری به نفع خود کنند که سخنان به موقع خانواده هاشمی‌رفسنجانی و شخص محسن هاشمی این نقشه‌ها را نقش برآب کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تلاش های بسیار آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مراحل مختلف انقلاب، اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی بدون ترس در برابر مشکلات ایستادگی و مقاومت کرد و به مقام معظم رهبری وفادار ماند.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری، اقامه نماز بر پیکر و مراسم بزرگداشت سنگین و کم‌نظیر در حسینیه برای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بیانگر ماندگاری وی در بطن نظام و وابستگی با رهبری انقلاب و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان کوردل بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در طول ارتباط امام راحل، مجذوب و ذوب شده در امام بود و امام فرمودند: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است و تا نهضت زنده است هاشمی زنده است، افزود: نمی‌شود کارهای هاشمی را در قبل و بعد انقلاب، جنگ، سازندگی و بعد از آن فراموش کرد و مردم این مسائل را می‌دانند و قدردان هستند./1317/202/ب2

ارسال نظرات