۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۷۴۳۲۲
مسؤول امور طلاب استان کرمان:

رهبر انقلاب در جهان مانندی ندارد

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که رهبر انقلاب در جهان مانندی ندارد، گفت: هر کس به اسلام و پیشرفت ایران و همچنین رفاه و آسایش ملت ایران اعتقاد دارد باید بداند که همه این نعمت ها به سبب وجود پر برکت رهبر انقلاب است.
رهبر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده، مسؤول امور طلاب و استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های مقام معظم رهبری این است که دارای توان بالای مدیریتی و توان بالای اداره جامعه هستند.

وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرمودند: ما به دنبال سیاست فریب کارنده نیستیم، افزود: این توان چون با غرایض نفسانی مخلوط نشده است؛ در واقع نوعی از مدیریت علوی است، که ایشان سرلوحه کار خویش قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه کرمان مطرح کرد: خیلی از افراد جامعه هستند که دارای توان های مختلف هستند، اما چون خودشان را آلوده به غرایض و هوسها کرده اند تأیید الهی را ندارند.

وی مطرح کرد: افرادی که خود را دچار هوا و هوس ها کرده اند؛ برای خود لعنت و نقمت الهی را به ارمغان آورده اند.

استاد حوزه علمیه کرمان بیان کرد: افرادی که در کشور به دنبال هوا و هوس هستند هیچگاه نتوانستند مانند مقام معظم رهبری به چنین توفیقات عظیم دست یابند؛ هیچ فردی نمی تواند بدون تاییدات الهی با نقشه های شوم دشمنان مبارزه کند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه عنوان کرد: تأییدات الهی سبب شده است که رهبر بتوانند در مقابل دشمنان، سازمان های جاسوسی و دنیای استکبار، یک نظام اسلامی را به صورت مستقل حفظ کنند.

وی ایراد کرد: مقام معظم رهبری در کنار نبوغ خدادادی و تاییدات الهی، باید به ایشان امام گفت به خاطر این است؛ که در فرهنگ اسلامی یک بار معنایی بزرگ دارند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: به فیدل کاسترو هم می گفتند رهبری انقلابی کوبا اما آن انقلاب کومنیسم و انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که رهبر انقلاب در جهان مانندی ندارد، گفت: هر کس به اسلام و پیشرفت ایران و همچنین رفاه، آسایش ملت ایران  اعتقاد دارد باید بداند که همه ی این نعمت ها به سبب وجود پر برکت رهبر انقلاب است.

استاد حوزه علمیه کرمان در پایان گفت: اغراق نیست اگر بگوییم در طول تاریخ ایران فردی چون ایشان به مقام اداره کشور نرسیده است؛ و بعد از حضرت امام(ره) ما هیچ شخصیت جامعی مانند ایشان در مقام امام امت نداشته ایم./972/302/ب2

ارسال نظرات