۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۷۴۳۱۸
امام جمعه امین شهر:

برجام برای ایران هیچ اثری را به دنبال نداشت

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که برجام فقط برای آمریکا فایده داشت، گفت: برجام برای ایرانی ها فقط تبلیغ و امضا را به دنبال داشت و آمریکا تنها برنده برجام بود که توانست تمام کارهای خود را در ایران انجام دهد و نیروی هسته ای ایران را کاهش دهد.
امام جمعه امین شهر
برجام

حجت الاسلام عباس فلاحی، امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: سبب شکست برجام برای ایرانی ها فقط عجله دولت بود که با عجله می خواست برجامی را درست کند.

وی افزود: رهبر انقلاب همان در مورد برجام گفته بود که مذاکره کنندگان باید به خط های قرمز اهمیت دهند و نگذارند که به راحتی کشورهای اروپایی از ایران امتیاز بگیرند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که برجام فقط برای آمریکا فایده داشت و برای ایران هیچ اثری را به دنبال نداشت، ابراز داشت: مذاکره کنندگان در بحث برجام به توصیه های رهبری و خط قرمزهای او توجه نکردند و در برجام فریب ظاهر و قول های شفاهی آن ها شدند.

وی بیان داشت: برجام برای ایرانی ها فقط تبلیغ و امضا را به دنبال داشت و آمریکا تنها برنده برجام بود که توانست تمام کارهای خود را در ایران انجام دهد و نیروی هسته ای ایران را کاهش دهد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که مسائل بانکی، ارزی و قرار دادهای نفتی هیچ کدام تحریمشان برداشته نشد، تصریح کرد: هواپیمای اجاره ای و خراب را کدوم کشوری قبول می کند که ایران قبول کرده و بدانید که این هواپیما فقط جنبه تبلیغی به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: برجام زمانی برای ایران فایده دارد که در عمل مردم ثمرات او را ببینند و بفهمند که دولت چه کارهایی را برای مردم ایران انجام داده در حالی که مذاکره کنندگان به طور صریح در مورد برجام صحبت نمی کنند.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که اورانیوم و آب سنگین ایران را آمریکا از بین برد و ما راحت رآکتور اراک را خراب کردیم، ادامه داد: این که بعضی از مسؤولان می گویند که دوباره هسته ای خود را افزایش می دهیم، بدانند که کشور از درجاتی به عقب رفت و تا زمانی که دوباره نیرو بگیرد نیاز به زمان دارد.

وی بیان داشت: آمریکا دشمن قسم خورده ایران بوده و تا آخر هم هست و کسی فکر نکند که آمریکا به فکر دلسوزی برای مردم ایران است.

وی در پایان گفت: آمریکا دشمن تمام مردم جهان بوده و آن چه که امروزه در کشور وجود دارد این است که باید مردم ایران با بصیرت کامل در مقابل برنامه های دشمن بایستند و مقاومت کنند./9707/303/ب2

ارسال نظرات